codblackops2
Üye
Ömer market işini çok hafife alıyorsunuzHız-Stabillik-Verimlilik üçlüsünde iOS'un ne eksiği var ki bana göre de gayet hızlı zaten %97 verim veren bir sistem hemen hemen verimleri aynı iPhone 5 bana göre daha üstün
![]()
ikiside gayet stabil bir sistem kullanıyor bir de şu nokta var apple'a kıl oluyorum

- - - Eklendi - - -
a6 işlemci ,daha büyük ekran,ios 6 ile geliyor , bu kadar..
920 nin daha iyi oldugunu dusunuyorum hem fiyat olarak ucuz hemde telefon olarak. iphone 5 te + ozellik bana soyleyin nokia lumia 920 bi cok yeni ozellikler koydu. iphone 4s in ustune ne koydu acikcasi bi ekran buyumus benim gozumde.apple a yakismadi
lumiada baya birşey geldi 900'e göre
Hız-Stabillik-Verimlilik üçlüsünde iOS'un ne eksiği var ki bana göre de gayet hızlı zaten %97 verim veren bir sistem hemen hemen verimleri aynı iPhone 5 bana göre daha üstün



ye bulursun türkiye'de . Daha geçen sordum 64 gb 4s 2000 liraydı 


