Bir Sen Eksiktin Baş Belası :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bir Sen Eksiktin Baş Belası :D
Arkadaşlar, Revengeful arkadaşımız Test Moderatörü oldu az önce
* PC Donanım
* PC Oyun - Yazılım - Web Tasarım

bölümlerinde.


Kendisini kutluyorum. Rengi çok yakışmış, çok hoş yani
Hakettin bu rütbeyi sonuna kadar canım tebrik ederim

http://www.maxicep.com/uyeler/uye-415808/revengeful/


 
Tepkiler: 'Şeref', Mert, SHS ve 5 diğerleri

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrikler Başarılarının Devamını Dilerim
 
Tepkiler: Revengeful

SHS

Üye
anaa başımıza daş yağacak
tebrikler Mert
senide kaybettik


----------Eklendi @ 01:05:59 ---------- Yazıldı @ 01:04:56 ----------

maxistar rütbesinide alta koyun
 
Tepkiler: Amaru Shady ve Revengeful

serinaga

Üye
Kutlu Olsun Herkese ...
 
Tepkiler: Revengeful

delrico

Emekli Yönetici
tebrikler kardeşim
 
Tepkiler: Revengeful

DiaBLoS

Admin
başarılar koçum .
 
Tepkiler: Revengeful

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Ayrıca sen bu rengi de hakettin Mert
Bu renkte kalmanı sağlamak için elimden geleni yapıcam
 
Tepkiler: Revengeful

Tuba

Üye
tebrikler Mert başarılarının devamını dilerim
 
Tepkiler: Revengeful

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Tebirk ederim mert
 
Tepkiler: Revengeful

mstf_l

Üye
mert abi tebrik ederim de az daha maxistar olarak gezseydin sonra olsaydın ya
 
Tepkiler: Revengeful

TheCower

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: Revengeful
Tebrikler mert senin hala forumda bir yere gelmemiş olman benide rahatsız ediyordu açıkçası, iyi oldu iyi
 
Tepkiler: Revengeful

Mr.JoY

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: Revengeful

Praetor

Emekli Yönetici
Mod olsan da bu renkte bırakabilirim aslında seni
Zira çok yakıştı üzerine, çok açtı seni...
 
Tepkiler: minoo, Revengeful ve SHS
Mert?Seni de kaybettik
 
Tepkiler: SHS ve Revengeful

.eRCaN.

Üye
Tebrikler.

Hayırlı olsun.
 
Tepkiler: Revengeful

u_cosar

Üye
tebrikler
 
Tepkiler: Revengeful
Tebrikler
 
Tepkiler: Revengeful

Revengeful

Emekli Yönetici
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...