Bilişim profesörü Yöneticiliğe Terfi | Hoşgeldin

Sponsorlu Bağlantılar

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir ara Uygulama/Oyun incelemesi yaparsın olur biter.. :pro2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü


Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Bir şey daha söylemek istiyorum. Zaten şu ana kadar da yapamadığım bir şey. 08:30 dan 16:30 arası sizler de hak vereceksiniz ki okulumla meşgulum. Bu saatten sonra MaxiCepe giriyorum. Yani bu süre içerisinde cevap yazamadığım konular olursa affola :) Onun dışında haftasonları genel olarak incelemeler yahut çeşitli bilgi veici konular açmayı düşünüyorum.
 

Revengeful

Emekli Yönetici

oluyo gibi :ehe İlk denemem :ehe

Kapadım. Bir ara oyun çekimlerine başlarım
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
anılbaran

anılbaran

Üye
hoşgeldin yeğenim :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Hoş geldin torun :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Len adamıma torun morun demeyin, alırım botunuzun bağını ha... Hoş geldin kemal, sende kusura bakma taglemeyi unutmuşum bildirim de gelir diye özelden haber vermedim. Bi düzen plan yaptınmi kendine, giriş çıkış saatin önemli değil, yeterki yapman gerekenleri düzenlice yap.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, Mad EagLe, Bilişim Profesörü ve 1 kişi daha
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Heyyyt malatya rüzgarı :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, Reşwan, Mad EagLe ve 1 kişi daha
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Len adamıma torun morun demeyin, alırım botunuzun bağını ha... Hoş geldin kemal, sende kusura bakma taglemeyi unutmuşum bildirim de gelir diye özelden haber vermedim. Bi düzen plan yaptınmi kendine, giriş çıkış saatin önemli değil, yeterki yapman gerekenleri düzenlice yap.
Evet abi her gün eve gelince biraz dinlendikten sonra MaxiCep e bakıyorum yaramazlık falan var mı, yahut yardıma ihtiyacı olan var mı diye. Haftaiçi her gün böyle geçecek. Yardıma ihtiyacı olan varsa gerekli önerilerde bulunacağım, yahut forum kurallarını bilmeyen varsa, ya da yanlış yerlere konu falan açılmışsa gerekli düzenlemeyi yapıp, konu sahibine pm ile bildiriyorum. Haftasonları da yararlı konular açacağım. Pc hakkında bilgiler olan, yahut bazen pc hakkında üyeleri bilinçlendirmek için etkileşimli uygulamalar yapmayı planlıyorum. Ama bu uygulamalar çok sık olmaz tabiki. Çünkü etkileşimli uygulamayı adobe flash ile yapıyorum, o da haliyle zaman alıyor, gerek tasarımı, gerekse actionscript kodlaması olsun. Benim planım bu abi, hoş buldum bu arada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan
Buğra

Buğra

Admin
Hoş geldin ben görmemiştim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Aramıza hoşgeldin. İnşallah bundan sonra hem kendini geliştirirsin hem de bilgi ve edindiğiniz tecrübeyle bölümünü layıkıyla yönetirsin.

Hata yapmaktan korkma ama yaparsan da en kısa zamanda üst yönetimle iletişime geç. Tabi ki isteğimiz hata yapmadan önce bize ulaşıp hataları sıfıra indirmek olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Aramıza hoşgeldin. İnşallah bundan sonra hem kendini geliştirirsin hem de bilgi ve edindiğiniz tecrübeyle bölümünü layıkıyla yönetirsin.

Hata yapmaktan korkma ama yaparsan da en kısa zamanda üst yönetimle iletişime geç. Tabi ki isteğimiz hata yapmadan önce bize ulaşıp hataları sıfıra indirmek olacak.
Hoş buldum abi, yararlı olmaya çalışacağım inşallah elimden geldiğince :)
Bu arada imzadaki şiir mi eğer öyleyse adı ne, güzelmiş ?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Aramıza hoş geldin kardeşim, yeni görevinde başarılar diliyorum. :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
RomeusTR
Cevap
0
Görüntüleme
789
RomeusTR


Üst Alt