reaurora
Üye
ritim tutamadığım için

ritim tutamadığım için

Ee hizimiza ttnet fibernet bile yetisemediritim tutamadığım için![]()


Aynenttnet e![]()
liyoruz ttnet iHaklisinttnet e![]()

Bana Hitap Etmiyor Alacağim Cihazda S4 Filan Olur O Donanımla Kasıncada Beim Sigortalar Oto Atar Sonra Cihazda Ortadan İkiye KırılırAndroide geçsen olmaz mı daha geliştirilebilir ve daha kolay

Sende touchwiz kullanmayiver git apex, nova falan kullan 2 gb ramin nerdeyse tamami bos olurBana Hitap Etmiyor Alacağim Cihazda S4 Filan Olur O Donanımla Kasıncada Beim Sigortalar Oto Atar Sonra Cihazda Ortadan İkiye Kırılır![]()
Benim Kamera İle İşim Var İhtiyaçlarımı Karşilamiyor Malesef Yazılımla Pek İşim Yok Az Bişey Kişiselleştiriyorum O KadarSende touchwiz kullanmayiver git apex, nova falan kullan 2 gb ramin nerdeyse tamami bos olur
Benim Kamera İle İşim Var İhtiyaçlarımı Karşilamiyor Malesef Yazılımla Pek İşim Yok Az Bişey Kişiselleştiriyorum O Kadar
t50 al o zamanKamera Dedim Sinyal Veriyom Alıyonmut50 al o zaman

İkisinde de 13MP kamera varKamera Dedim Sinyal Veriyom Alıyonmu![]()
S4 dede Kamera Var Ama Lafta Varİkisinde de 13MP kamera var

sevinene like, sıkılanaatmaktan sıkılmadınız mı ben sıkıldım

Sebepsiz ban

