Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar



reaurora

reaurora

Üye
ttnet e :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Androide geçsen olmaz mı daha geliştirilebilir ve daha kolay
Bana Hitap Etmiyor Alacağim Cihazda S4 Filan Olur O Donanımla Kasıncada Beim Sigortalar Oto Atar Sonra Cihazda Ortadan İkiye Kırılır :D
 
KingDroid

KingDroid

Üye
Bana Hitap Etmiyor Alacağim Cihazda S4 Filan Olur O Donanımla Kasıncada Beim Sigortalar Oto Atar Sonra Cihazda Ortadan İkiye Kırılır :D
Sende touchwiz kullanmayiver git apex, nova falan kullan 2 gb ramin nerdeyse tamami bos olur
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Sende touchwiz kullanmayiver git apex, nova falan kullan 2 gb ramin nerdeyse tamami bos olur
Benim Kamera İle İşim Var İhtiyaçlarımı Karşilamiyor Malesef Yazılımla Pek İşim Yok Az Bişey Kişiselleştiriyorum O Kadar
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Ne diyonuz la ? :D :bann:
 
KingDroid

KingDroid

Üye
:bann: atmaktan sıkılmadınız mı ben sıkıldım
 
KingDroid

KingDroid

Üye
Saka :bann: :disko: :disko: :disko: :disko: :disko: :disko:
 


Üst Alt