The Shadow
Üye
Boynuzunu koparayim mi @The ShadowElimde olsa![]()
![]()
HayırBoynuzunu koparayim mi @The Shadow

Kulahtan yapmissin onu icine dondurma koyup yiyecez nimetle oyun olmaz

Kulahtan yapmissin onu icine dondurma koyup yiyecez nimetle oyun olmaz![]()
![]()
Uğraşamazsın hiçbir zaman sen bizimlesarjim bitiyor dua edin yoksa ugrasirdim sizle

evet ben gereksizlerle ugrasamam bana kelek atanlarla hic ugrasamam bb [emoji18] 2 saat sonra![]()
Uğraşamazsın hiçbir zaman sen bizimle![]()
![]()
evet ben gereksizlerle ugrasamam bana kelek atanlarla hic ugrasamam bb [emoji18] 2 saat sonra

İsteyen gelir isteyen gelmez bugün bende gelmiycemGece gelmeyeceklere![]()

İsteyen gelir isteyen gelmez bugün bende gelmiycem![]()

Ama vaarDarkRedBlue diye nick mi olur![]()
Neyse Olduğu İçin 
Sordum Soru İşaretine konusuna bakmadigin icinAma vaarNeyse Olduğu İçin
![]()

Ben OynamıyorumSordum Soru İşaretine konusuna bakmadigin icin![]()

Hani symbian daha iyiydiBen Oynamıyorum![]()

O O Zamandi Geçmiş ZamandiHani symbian daha iyiydi![]()

Nolduhooheeee![]()

Androide geçsen olmaz mı daha geliştirilebilir ve daha kolayO O Zamandi Geçmiş Zamandi![]()
