DarkredBlue61
Üye
O Zaman Sürmediğin İçinGercek hayatta agzima surmedim ki![]()

O Zaman Sürmediğin İçinGercek hayatta agzima surmedim ki![]()

NiyeO Zaman Sürmediğin İçin![]()
iyi bisi degil kiShadow bana kelek attigin icin bannNedene gerek yok![]()
sende hosgeldin dedigin icin[emoji18]Anil kardes de gelmisken sana da![]()
Ben atarımShadow bana kelek attigin icin bann
sende hosgeldin dedigin icin[emoji18]
Nabüün ? 
Nedenshadow senin bana nabuun demeye hakkin yok o yuzden ban

siz biliyosunuz bann[emoji35]
Çok özür valla bilmiyodum yasiz biliyosunuz bann[emoji35]

DarkRedBlue diye nick mi olur

Tokatin özrü olmuyor maalesefÇok özür valla bilmiyodum ya![]()
![]()
İyi o zaman boşver gitsinTokatin özrü olmuyor maalesef

simdi toz ol [emoji35]İyi o zaman boşver gitsin![]()
sende simardigin icin bann[emoji18]
simdi toz ol [emoji35]
sende simardigin icin bann[emoji18]

Geber[emoji18]
