Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
her sıkılanın ban atma yetkisi yoktur. Burası MaxiCep, hacıbaba tekkesi değil :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve KingOfPiez


TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
ben atarim ulan heeeeeyyyytttt varmi lan bana ban atan :bann:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Kendini rambo zannedene :bann:
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
ben atarim :bann: ciki :bann:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
kendini admin zannedene :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Buglarin kralina :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: EmekHırsızı
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
AOSP manyağına :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
AOSP nin ne oldugunu bilmedigim icin :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Samsung fanina :bann: :ehe
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Senden daha iyi bildiğim için :bann:


samsung fani değilim 1
2- whatsapa girmediğin için :bann: :sirit:
Oylesin :tebessüm: Hatta G2 alacaktin samsung hastasi oldugum icin s4 aldim dedin ya ne cabuk unuttun :sirit: Sanane benim vatzapimdan :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Oylesin :tebessüm: Hatta G2 alacaktin samsung hastasi oldugum icin s4 aldim dedin ya ne cabuk unuttun :sirit: Sanane benim vatzapimdan :bann:

S4 G2'den önce çıktı ve ben telefonu geçen temmuzda aldım yani G2 çıkmadan önce, FAİL :bann:
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
LG G3 u bekleyip onu almadigin icin :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Tartistiginiz için ikinize de :bann:
 


Üst Alt