Senden daha iyi bildiğim içinAOSP nin ne oldugunu bilmedigim icin![]()

Samsung fanina![]()
![]()

OylesinSenden daha iyi bildiğim için
samsung fani değilim 1
2- whatsapa girmediğin için![]()
![]()
Hatta G2 alacaktin samsung hastasi oldugum icin s4 aldim dedin ya ne cabuk unuttun
Sanane benim vatzapimdan 
OylesinHatta G2 alacaktin samsung hastasi oldugum icin s4 aldim dedin ya ne cabuk unuttun
Sanane benim vatzapimdan
![]()

S4 G2'den önce çıktı ve ben telefonu geçen temmuzda aldım yani G2 çıkmadan önce, FAİL![]()
Bu yuzden 
Adami bekletmek istedigin icinLG G3 u bekleyip onu almadigin icin![]()

knoxla basa cikmaktan korkup anca d4 kullanicisina ban attığın içinHaa dogru hatta sen kazmalikla knox u bilmediginden yuklemistin demi 4.3 uBu yuzden
![]()

Emirhan bana adam akilli bi aosp based rom oner diye yalvardigin icinknoxla basa cikmaktan korkup anca d4 kullanicisina ban attığın için![]()

Ama önerilerinin hepsinin cacik çıktığı içinEmirhan bana adam akilli bi aosp based rom oner diye yalvardigin icin![]()
![]()

Senin telefon dogustan beri wifi sifrelerini unuttugu icin tabii ki deAma önerilerinin hepsinin cacik çıktığı için![]()
![]()

Iki kisi tartisirken araya girdigin icin sana daTartistiginiz için ikinize de![]()

