Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Torunu olmadigi için :bann:
 


KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
14 yasinda olduğu için :bann:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
Benimle yaşıt olduğu için: :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Turkce karakter kullandigin icin :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
İsmini şampuan markasina benzettigim için :bann:
(Nasil benzettin diye sorma )
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
The Shadow

The Shadow

Üye
adamin soru sorma ozgurlugunu elinden almaya tesebbus ettigin icin :bann:


cocugun benzetmesine sacma dedigin icin :bann:

ayrica nickin oyun ismine benzedigi icin bidaha :bann:@KinG Tornado konuya baktigi ama bisi yazmadigi icin :bann:
Adminlerden ricam seni ilerde admin falan yapmasinlar yeter yoksa insan kalmaz herkesi banlarsin sen forumdaki :D Herkesi banladigin icin :bann: :D
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Adminlerden ricam seni ilerde admin falan yapmasinlar yeter yoksa insan kalmaz herkesi banlarsin sen forumdaki :D Herkesi banladigin icin :bann: :D

admin olursam ilk seni :bann:licam

ayrica beni elestirdigin icin :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Buna bakarken sarjim %31 kaldigi için :bann:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
şarjın buna bakarken düştüğü için :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Simdi %30 oldu :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Ben %5 te takarim o yüzden :bann:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
tabikide sanane :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
S4 kullandigin icin :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Telefonununa ROM attigin için :bann:
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
skldigim icin hepinize :bann:
 


Üst Alt