Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

reaurora

reaurora

Üye
bir önceki için ban istediği için :ban:nickimin neco1835 olduğundan kendim içinde ufak bir ban rica edebilir miyim?
 


Sucrofe

Sucrofe

Üye
Bu konu nasıl tutmuş ya? :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Adi Khan imis ve terorist degilmis. :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Khan teröristtir. Yalan söyledigi için :bann: :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Khan terörist değildir yanlış bildiğin için? :ban: :sirit:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
"Benim adım Khan ve ben bir teröristim"

demediğin için :bann: :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Onun adı khan ve terörist olmadığı için terörist değildir :ban:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Onun adı Khan ve o bir teröristtir dhkp-c ve işide çalışıyor hatta kendisi kuzey Kürdistanda ikamet ediyor hatta şuan


doğrusu bu olduğu için ve kabul etmediğin için :bann: :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Doğrusu o terörist değildir buna inandığım ve bunu kabul etmediğin için :ban: :sirit:
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Doğrusu o teröristtir ve doğuda pek çok Türkmeni katletmiştir ve işid ile peşmerge arasindaki çatışmalarda iki tarafida desteklemiş hain bir şahsiyettir

doğrusu bu olduğu için :bann: :cool:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Benim adım khan ve sen beni terörist olarak suçlayamazsın :ban: :p
 
dogukan-

dogukan-

Üye
Ne oluyor burda herkese ban
 
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
ne oluyor diye sordugun icin :bann:
 
dogukan-

dogukan-

Üye
Banladigin için ban
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Nickinde - var :bann:
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Nickinin son harfi w olduğu için ban
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Discovery kullanıyon :bann:
 
007wolverine

007wolverine

Üye
7257. Mesajı yazdığın için ban
 


Üst Alt