Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bir Neden Bul Üstekini Banla
Sponsorlu Bağlantılar
reaurora
Üye
bir önceki için ban istediği için nickimin neco1835 olduğundan kendim içinde ufak bir ban rica edebilir miyim?
Onun adı khan ve terörist olmadığı için terörist değildir
EmekHırsızı
Üye
Onun adı Khan ve o bir teröristtir dhkp-c ve işide çalışıyor hatta kendisi kuzey Kürdistanda ikamet ediyor hatta şuan
doğrusu bu olduğu için ve kabul etmediğin için
___kaptan___
Üye
Doğrusu o terörist değildir buna inandığım ve bunu kabul etmediğin için
EmekHırsızı
Üye
Doğrusu o teröristtir ve doğuda pek çok Türkmeni katletmiştir ve işid ile peşmerge arasindaki çatışmalarda iki tarafida desteklemiş hain bir şahsiyettir
doğrusu bu olduğu için :
___kaptan___
Üye
Benim adım khan ve sen beni terörist olarak suçlayamazsın