Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

KingDroid

KingDroid

Üye
Gerek kalmadi ben yaptim :bann: xposed+modül,busybox,greenify(root modu),lucky patcher(root modu) yaptim :bann:
 


reaurora

reaurora

Üye
rootsuz android kullandigi icin :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
The Shadow

The Shadow

Üye
İphone 6 ile gonderdigin icin :bann:
 
reaurora

reaurora

Üye
nickine bir anlam veremedigim icin :bann:
 
reaurora

reaurora

Üye
bana cahil demeye calistigi icin :bann: :zong:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Noluyo lan :bann:
 


Üst Alt