Rootsuz olmuyor kirootsuz android kullandigi icin![]()

Oluyor ben kullaniyorumRootsuz olmuyor ki![]()

Kullanmış sayılmıyorsun o zaman rootsuz olduğu içinOluyor ben kullaniyorum![]()

Garanti sayaci var zannediyordum ben ama yokmusKullanmış sayılmıyorsun o zaman rootsuz olduğu için![]()

Bende kronik ram problemi+donma vardi greenify+xposed cok iyi gidiyor simdi poweramp da belese pro yaptim son surumunu ohh missOluyor ben kullaniyorum![]()
Ban Yapmadigin İcinBende kronik ram problemi+donma vardi greenify+xposed cok iyi gidiyor simdi poweramp da belese pro yaptim son surumunu ohh miss

CokBan Yapmadigin İcin![]()
istiyosan yapalim

Binbir zorlukla gonderdigin icinCokistiyosan yapalim
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binbir zorlukla gönderildi.

Birazdan iPhone 6 ile yollayacamBinbir zorlukla gonderdigin icin![]()

İPhone 6 ile gönderiyorum oldu mu?Binbir zorlukla gonderdigin icin![]()

İPhone 6 ile gönderiyorum oldu mu?Binbir zorlukla gonderdigin icin![]()
Apple da calisan tanidigin var galiba sana simdiden ayarlamis 6 yiİPhone 6 ile gönderiyorum oldu mu?
iPhone 6 ile gönderildi.

Keske olsaApple da calisan tanidigin var galiba sana simdiden ayarlamis 6 yi![]()

İsmimin ve yasadigim kentin kisaltmasinickine bir anlam veremedigim icin![]()


