Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

__Midas__

__Midas__

Üye
çayı klavyeye döktüm ve psikoya bağladım şu an kısmet sana arkadaş üzgünüm Bann...
 


chawush

Üye
<div class='quotetop'>(hackercihan &#064; Jan 18 2006, 03&#58;06 PM) [post=255455]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

[/b][/quote]
sigara içtiği için
 

jöly

Üye
avatarındaki adamın bakışlarını beğenmedim bannnnnnnnnnnnnn
 
madhead

madhead

Üye
banlayacak bi sebep bulamadım..ama genede 0,001 sn. bannn..
 
barabelli

barabelli

Üye
banlamak ıcın bannn
 
madhead

madhead

Üye
o motorum çeker tekerini havaya kaldırıp 330 km ile gidiyormuş gibi yapıp resmini çektiğin için bannnnn..
 
barabelli

barabelli

Üye
sende yanlış tehsısle benı banladıgın ıcın bannn gel beraber bınelım bı hayat flımı gozunu onunden gecırım bannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
madhead

madhead

Üye
<div class='quotetop'>(barabelli &#064; Jan 18 2006, 03&#58;58 PM) [post=255505]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sende yanlış tehsısle benı banladıgın ıcın bannn gel beraber bınelım bı hayat flımı gozunu onunden gecırım bannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
[/b][/quote]
şakaydı barabelli..hem ben 2 tekerden korkarım.. beni banladığın için sana da bannnnnn
 

jöly

Üye
beni 0,001 sn banladığın için 0,002 sn baaaannnnnnnnnn
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(jöly &#064; Jan 18 2006, 04&#58;57 PM) [post=255571]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
beni 0,001 sn banladığın için 0,002 sn baaaannnnnnnnnn
[/b][/quote]Avatarındaki köpek Çok mahsum Bakıyor Havlayan köpek ısırmaz Bu mahsum baktığı için Isırabilir O yüzden Sana Z-line K-line G-line + ipban
 
darkred

darkred

Üye
hack yapmak ayıp değilmi hemde suç buyüzden
 
madhead

madhead

Üye
sellektörlerin gözüme aldığı için..bannnnnnnnnnn
 
barabelli

barabelli

Üye
imzanı 2de bır deıstırdıgın ıcın bannnnnn
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Ban Attığın için Z-line
 
madhead

madhead

Üye
imzam kendi değişiyor barabelli..

nick olarak bi silah ismi kullandığın için bannnnnnnnnnnnnn..
 

RockFord Fosgate

Üye
asırı hız yaptıgın ıcın bannnnnn
 
barabelli

barabelli

Üye
arabanın kapıları yukarı acıldıgı ıcın ban
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Arabanın Kapılarını açık bıraktığın için Ban
 

RockFord Fosgate

Üye
bız ona lambo style doors yanı LSD dıyoz ama neyse &#33;&#33;&#33;bunu bılmedıgınız ıcın ıkınızede bannnnn
 
spook

spook

Üye
bilmemek ayıp deildir ögrenmemek ayıptır bu yüzden sana da bann
 


Üst Alt