Bir kaç sx1 teması da benden olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi
Bir kaç sx1 teması da benden olsun






 


berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi






 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi







 
roce

roce

Üye
Eline sağlık...
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
bravo sana
 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi
aaa bi tane varmış elimde onu da ekliyorum hemen



 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi
gaza geldim iki tane daha az önce yaptım








bu dosyanın içinde iki tane southpark teması var ama bitanesinin screenshot u aldım sonra öteki screenshotu da ekeleyeceğim



 
luckyesref

luckyesref

Üye
Ellerine sağlık Güzel olmuşlar.Ama bazılarında saat okunmuyor.
 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi
evet bazı temalarda saat koyu kısımlara denk geldi ondan okunmuyor ama bundan sonraki temalarda ona da dikkat edeceğim
 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi


 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi


 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi



bir fenerli olmama rağmen beşiktaşlılar için yaptım bu temayı
 

radovex

Üye
profesyonel çalışmaya oldukca yaklaşmıssın bunlarla..bravo
 

perfectlover

Üye

Eline sağlık.
 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi
bu temayı ben yapmadım ama en azından screenshot u benden

 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi


 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi


 
berkant10

berkant10

Üye
    Konu Sahibi


 

babuc

Üye
Güzel temalar elinize sağlık sağolun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt