ChavRash
Emekli Yönetici
Bir Dosya ve Görevli Hakkında Şikayet
Bana gelen PM bu arkadaşlar.
Catty'nin programı yanlış etmesi konusundaki şikayetinde haklı ancak, uygulama üzerine yaptığı şikayete dair bir bilgim yok. Bu programın çalışma mantığı anlatıldığı şekilde midir? Ben kırıldığına ihtimal vermiyorum zira direk wap.ceptemsn.com adresinden yükleme yapılıyor ki bu da bizim yöneticimizin sorumluluğundan çıkıyor bana göre..
darkness1981' Alıntı:Chavrash LÜTFEN BU MESAJI COK iYi DEGERLENDiR
ilgili sayfa: http://www.maxicep.com/s60-messenger-chat-e-mail/nokia-msn-messenger-indir-download-217576.html
Baştan belirteyim amacım kimseyi karalamak değil. Konuda msn uygulamalarının Nokia firmasına (buraya dikkat Nokia'nın) ait olduğu Catty arkadaşımız tarafından belirtilmiş. Uygulama yüklenirken 1kereye mahsus kayıt amaçlı mesaj yollanacağıda belirtilmiş. Buraya kadar tamam. Çelişki buradan başlıyor. Uygulamalar gerçekteLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızsitesine ait. Ve tamamen türkiye'ye ait bir site. Tekrar gelelim maxicepteki konuya, uygulamayı sayfadan aldım ve mesajın yollanmadan içeriğine bakabilmek için telefonumu HATSIZ tercihine aldım. Uygulamayı yükledim. Ve başlattım. Doğal olarak mesaj gönderilemedi. Mesajlar bölümüne girip, gönderilemeyen mesajların kaydedildigi bölüm olan GiDEN MESAJLAR bölümüne baktım. Mesajın gönderileceği numara +905334080689 . Giden mesajlarda mesajın içeriğini görmek mümkün değil. Taslaklara taşıdım ve içeriğine baktım. Şüphemde biraz olsun haklı çıktım. içerik; MSN 3 **imeiKoduM** . Neden catty arkadasımız bu uygulamayı Nokia'nın kendi uygulaması olarak lanse ediyor? imei ile kayıt yukarıda belirttigim site tarafından 2yıl önceki kullanılan kayıt sistemidir. Uygulama kötü amaçlı olarak modifiye edilmis olabilir. Herhangi bir durumda başınız belaya da girebilir. Bilirsiniz imei kopyalama ile ilgili olarak Telekominikasyon kurumu bu telefonları kullanıma kapatıyor. Forumun böyle bir seye alet olması muhtemel. Bilginize...
Bana gelen PM bu arkadaşlar.
Catty'nin programı yanlış etmesi konusundaki şikayetinde haklı ancak, uygulama üzerine yaptığı şikayete dair bir bilgim yok. Bu programın çalışma mantığı anlatıldığı şekilde midir? Ben kırıldığına ihtimal vermiyorum zira direk wap.ceptemsn.com adresinden yükleme yapılıyor ki bu da bizim yöneticimizin sorumluluğundan çıkıyor bana göre..

