Bir allahın kulu yardım etsin ya :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Bir allahın kulu yardım etsin ya :(
Kimse yok mu
 


mehmetxx99

Üye
buyur kardes ne istiyorsan söyleyebilirsin !!!
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Allah razı olsun senden bu siteye yeni üye oldum forumlara gelen yorum bildirimi gelmiyormu
 
AHMED...

AHMED...

Üye
geliyor kardeşim

---------- Eklendi @ 01:31:18 ---------- Yazıldı @ 01:30:20 ----------

profiline tıkla orada abonelik ayarları var
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Peki nereden ben neden göremiyorum

---------- Eklendi @ 00:31:41 ---------- Yazıldı @ 00:31:22 ----------

Yeni mesajlar kisminda mi takip ediyoruz

---------- Eklendi @ 00:32:03 ---------- Yazıldı @ 00:31:41 ----------

Bir bakayım

---------- Eklendi @ 00:33:15 ---------- Yazıldı @ 00:32:03 ----------

Baktım ama klasör boş diyo
 
AHMED...

AHMED...

Üye
bir saniye kardeşim mobilim masa üstü görünümüne geçip tarif edeyim sana
 
AHMED...

AHMED...

Üye
kardeşim profil e tıkla yukarıya kontrol paneli gelecek ona da tıkla sonra sol tarafta forum ayarlarıni düzenle var ona da tıkla sonra oralarda abonelik ayarı var orada abone olmak istemiyorum yazar sende o bölüme kadar gel tekrar bu konuya cevap yaz bekliyorum seni
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Hemen bakıyorum

---------- Eklendi @ 00:45:57 ---------- Yazıldı @ 00:44:04 ----------

Kontrol panelini tıkladım özel mesaj sosyal grup abonelikler ve imza ayarları diyor
 
AHMED...

AHMED...

Üye
orada ki seçeneği e mail ile haberdar edilmek istemiyorum yap değişiklikleri kaydet de senin istediğin tamam dir sonrasında hangi konuya mesaj yazarsan yaz otamatik abone olursun senden sonra konuya cevap yazan olursa profil kontrol paneli ne tıkla orada gözükecektir abonesi olduğun konular

---------- Eklendi @ 01:47:42 ---------- Yazıldı @ 01:46:34 ----------

abonelikler e tıkla oradan e mail ile haberdar edilmek istemiyorum a tıkla en aşağıya in değişiklikleri kaydet

---------- Eklendi @ 01:50:01 ---------- Yazıldı @ 01:47:42 ----------

Hemen bakıyorum

---------- Eklendi @ 00:45:57 ---------- Yazıldı @ 00:44:04 ----------

Kontrol panelini tıkladım özel mesaj sosyal grup abonelikler ve imza ayarları diyor

aşağıya doğru in forum ayarlarını düzenle ye tıkla
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Bakıyorum
 
AHMED...

AHMED...

Üye
tamam mi :D anlattığım yolu izle :D
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Iyi de abi forum ayarları düzenle diye bir seçenek yok
 
AHMED...

AHMED...

Üye
forum ayarlarıni düzenle = abonelik ayarı = e mail ile haberdar edilmek istemiyorum = en son olarakta değişiklikleri kaydet diyorsun
 
SHS

SHS

Üye
sen önce en alttan masaüstü görünümüne geç, anladığım kadarıyla mobilsin
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Abi anlıyorum da kontrol paneline girdim abonelik denen yere de girdim klasör boş diyo altında da abone olduğun şeylere bilmem ne ışte tıkla diyo tıklıyorum abonelik de yok

---------- Eklendi @ 00:58:03 ---------- Yazıldı @ 00:57:34 ----------

Evet mobil
 
AHMED...

AHMED...

Üye
anlattığım yolu izlemedin mi hacim :D yanlış yere tıkladın istersen baştan alabilirim
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
sen önce en alttan masaüstü görünümüne geç, anladığım kadarıyla mobilsin

mobil de olmuyor mu masaüstune geçerim bende

---------- Eklendi @ 00:59:38 ---------- Yazıldı @ 00:58:39 ----------

Abi kontrol panelin den girilmiyormu başka seçenek yok zaten ne biçim site bura ya
 
AHMED...

AHMED...

Üye
Abi anlıyorum da kontrol paneline girdim abonelik denen yere de girdim klasör boş diyo altında da abone olduğun şeylere bilmem ne ışte tıkla diyo tıklıyorum abonelik de yok

---------- Eklendi @ 00:58:03 ---------- Yazıldı @ 00:57:34 ----------

Evet mobil

:zuhaha: göbeğim yarıldı burda niye mobil olduğunu söylemedin bende sormayı unutum diyorum ya sana mobilim şuanda masa üstü görünümüne geçiyim anlatıyim diye :D :D :D


---------- Eklendi @ 02:02:55 ---------- Yazıldı @ 02:00:23 ----------

mobil sayfada olmaz la :zuhaha: :kop2: anlatacam diye canım çıktı :D
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
    Konu Sahibi
Tamam masaüstüne geçtim bakıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt