bir saniye kardeşim mobilim masa üstü görünümüne geçip tarif edeyim sana
Hemen bakıyorum
---------- Eklendi @ 00:45:57 ---------- Yazıldı @ 00:44:04 ----------
Kontrol panelini tıkladım özel mesaj sosyal grup abonelikler ve imza ayarları diyor
sen önce en alttan masaüstü görünümüne geç, anladığım kadarıyla mobilsin
Abi anlıyorum da kontrol paneline girdim abonelik denen yere de girdim klasör boş diyo altında da abone olduğun şeylere bilmem ne ışte tıkla diyo tıklıyorum abonelik de yok
---------- Eklendi @ 00:58:03 ---------- Yazıldı @ 00:57:34 ----------
Evet mobil
göbeğim yarıldı burda niye mobil olduğunu söylemedin bende sormayı unutum diyorum ya sana mobilim şuanda masa üstü görünümüne geçiyim anlatıyim diye

anlatacam diye canım çıktı 
