Bimde Lg Optimus Me 299 TL :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Android çok para :ehe
 

optimux

Üye
bi kaç ay önce ,galaxy s mi sl mi emin değilim, 900 tl ye satmıştı. :d:
 

bolamanle

Üye
bu telefonun ikinci elini kaç liraya satarsın
 

mertozgun

Üye
o katalogu bim mağazasından mı aldın
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Türkiye'de 3242 tane magazası var sonucta. Sorunlu mal satmaz. Ben kalitesine güveniyorum. Almaya niyeti olanlar kaçırmasınlar bence.:oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
aslında almak lazım 1 tane yedek diye hemde android 2.2 yüklü :hmmm acaba garantisi kvk mı genpa mı
 
umut681

umut681

Üye
garantiden şüpheliyim bende anneme alsam diye düşünüyorumda
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Bim(Amin) Yapar ya
 
TheCower

TheCower

Üye
Ya bunun işlemci hızı ram rom ne kadar hiçbir sitede yazmıyor. Bilen var mı kullanan yorumlar varmı?
 
fatih__

fatih__

Üye

----------Eklendi @ 01:25:25 ---------- Yazıldı @ 01:24:05 ----------

işlemci 600 mhz
 
kpln04

kpln04

Üye
dikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira
arkadaşım kutu içeriğinden mi kısıyolar diyosun ama bi düşün :hmmm bataryasız mı satacaklar sanki teli biz ucuza veriyoz bataryayı kendin mi al diyecekeler ayrıca imanlı insanlar yapmazlar :D
 
fireman87

fireman87

Üye
O fiyata android işletim sistemi olan sıfır bi cihaz bulmuşsun, almazsan başını taştan taşa bulursun..
Telefon ihtiyacım olsa bi an bile durmazdım :oke:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Ya bunun işlemci hızı ram rom ne kadar hiçbir sitede yazmıyor. Bilen var mı kullanan yorumlar varmı?

600 mhz hızı.. kardesım.. 3 ay kullandım ben memnundum gayet telefondan.. optımus black alacagım ıcın sattım.. tasarı ekran kalıtesı guzel telefon.. android 2.2 froyo yuklu uygulama ve oyundada sıkıntı cekmıosun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt