Bimde Lg Optimus Me 299 TL :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
    Konu Sahibi
Bimde Lg Optimus Me 299 TL :)


webcamla çektim :D

16 EYLÜLDE BAŞLAYACAK
 
  • Beğen
Tepkiler: ElDroid ve " Tehlike "


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:alkis şu bim nerden kâr yapıyor :hmmm
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
    Konu Sahibi
yaa zten diğer firmalar telefonu 2 katına satıyorlar :D

----------Eklendi @ 18:55:21 ---------- Yazıldı @ 18:55:06 ----------

BİM OLMASA aç kalcaz
 
  • Beğen
Tepkiler: ElDroid
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bim kendi telefonunu yapsa ya "le'phone" :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: boroborox, 4PuNiSHeR ve warriorofislam
lolaman

lolaman

Üye
bim olmasa biz ne yaparız yakında bu bim i phone 4 satar 500 liraya :D
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
ahahahha süper ya benim arkadaş tavsiyem üzerine alcaktı. Söyliyim de kaçırmasın :D :D
 
mstf_l

mstf_l

Üye
bim olmasa biz ne yaparız yakında bu bim i phone 4 satar 500 liraya :D
Bim degilde a101 satmıstı haziranda hatta bizim arkadas dalga amaclı kac tane gelcek dediydi gorevli de gelse sen kac tane alcan diye kapak yapmıstı
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
dikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira
 
mstf_l

mstf_l

Üye
dikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira
Sanmıyorum bimin kalitesiz mal satacagını ucuza satar ama kazık atıp bırakmaz ortada
 
nalcam22

nalcam22

Üye
dikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira
bimden ucuz satan yok ayrıca bim kırık mal satmaz.arkadaşlar ben tam bimin üstünde oturuyorum sabah erkenden hepsini alıp satsammı :d:
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Adamlar sürümden kazancak beyler :)
 
futbol123

futbol123

Üye
Helal olsun Bim e :D
 
mirach61

mirach61

Üye
gerçekten sağlamsa bende alacağım
fakat bi sorum olarak dokunmatik olarak 5800 dan iyi mi??
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki daha iyi hemde 10 kat
 
  • Beğen
Tepkiler: ElDroid
nalcam22

nalcam22

Üye
Ya arkadaslar su x5 btk timdemı var
 
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
    Konu Sahibi
kvk de ve hepsiburada.comda da var
 
  • Beğen
Tepkiler: ElDroid

OğuzcanAbi

Üye
alsammı mı ki :hmmm
 
adem-t

adem-t

Üye
bime optimus 2x i ve galaxy s2 yide bekliyoruz:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt