bim kendi telefonunu yapsa ya "le'phone"![]()

Bim degilde a101 satmıstı haziranda hatta bizim arkadas dalga amaclı kac tane gelcek dediydi gorevli de gelse sen kac tane alcan diye kapak yapmıstıbim olmasa biz ne yaparız yakında bu bim i phone 4 satar 500 liraya![]()
Sanmıyorum bimin kalitesiz mal satacagını ucuza satar ama kazık atıp bırakmaz ortadadikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira
bimden ucuz satan yok ayrıca bim kırık mal satmaz.arkadaşlar ben tam bimin üstünde oturuyorum sabah erkenden hepsini alıp satsammıdikkat edin arkadaşlar sonuçta bim. çakma yada hasarlı falan çıkmasın. kutu içeriğindenmi kıstılarda bu kadar ucuz. gördüğüm en ucuz optimus me vatancomputerde oda 370 lira

evetgerçekten sağlamsa bende alacağımfakat bi sorum olarak dokunmatik olarak 5800 dan iyi mi??

