Her yerden çekiyor mu? Her yer dediğim genel olarak yani diğerleri gibi mi? Konuşurken falan sorun oluyor mu? Ne biliyim durduk yere kesilir falan? Aveanın alt yapısını kullanıyormuş o zaman avea ile aynı kaliteyi mi veriyor? Aveanın çektiği yerden çekiyor mu? Ben de geçecem de galiba
evet, avea nın alt yapısını kullanıyor ve avea ile herşeyi aynı ( fiyat haricinde : )) )
tercih sizin ama konusma olarak çok iyi, özellikle aç kapa gibi konusmalarda su an tek derim
evet, avea nın alt yapısını kullanıyor ve avea ile herşeyi aynı ( fiyat haricinde : )) )
tercih sizin ama konusma olarak çok iyi, özellikle aç kapa gibi konusmalarda su an tek derim
az önce tl yüklemek için girdiğim bim mağazasında çalışan arkadaş bana bimcelli önerdi. hepimiz geçtik öneririm sana da dedi. vodafone'da 3 ayımı doldurup geçmeyi planlıyorum ben de