bimcelle geçen varmi

_erdal_

Üye


evet, avea nın alt yapısını kullanıyor ve avea ile herşeyi aynı ( fiyat haricinde : )) )
tercih sizin ama konusma olarak çok iyi, özellikle aç kapa gibi konusmalarda su an tek derim
 

Xelord

Üye
evet, avea nın alt yapısını kullanıyor ve avea ile herşeyi aynı ( fiyat haricinde : )) )
tercih sizin ama konusma olarak çok iyi, özellikle aç kapa gibi konusmalarda su an tek derim

Teşekkürler.
 

rapchi55

Üye
onu bunu geçinde ekranın ortasında 'bimcell' yazıyo mu ? bide aradığınız abone bimcell'i felan diyomu
 
bimcell neden alıosunki arkadaşım türkcell wodafone veya avea varken hiç

- - - Eklendi - - -

yok yere konu açmayın millet aradığını bulamıo sonra
 
bimcell kullanıyorum süper memnunum herkese tavsiye edeerim
 
herkez e bimcell i tavsiye ederim beyler konuşma yönünden 10 numara
 
25 tl ikili 500 paketi,heryöne 500dk + 2 gb internet diğer operatörlerdeki gibi her açıp kapatmada 1 dak. Düşmüyor ne kadar konuştuysan okadar düşüyor
 
az önce tl yüklemek için girdiğim bim mağazasında çalışan arkadaş bana bimcelli önerdi. hepimiz geçtik öneririm sana da dedi. vodafone'da 3 ayımı doldurup geçmeyi planlıyorum ben de
3 Ay Dolmasına Gerek Yok Hatta 1 Hafta Bile Dolmasına Gerek Yok!
 
Ben turkcellden geçtim İnternetime hız geldi