Bimcell Konuşma Paketleri

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Bimcell Konuşma Paketleri
Bimcell konuşma paketlerine +2 lira zam gelmiştir.

14 TL’ye her yöne 250 dakika paketi için 250DK yazıp 4551'e gönderin... İptal etmek için IPTAL250DK yazıp 4551’e gönder.

16 TL’ye her yöne 500 dakika paketi için 500DK yazıp 4551'e gönderin... İptal etmek için IPTAL500DK yazıp 4551’e gönder.
 
Tepkiler: rear2011, MAERKEK ve TheNightMare.

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Konuşma paketlerine 1 lira zam gelmiştir.

15 TL’ye her yöne 250 dakika
17 TL’ye her yöne 500 dakika

olarak güncellenmiştir.
 
Tepkiler: MAERKEK ve fatihmenteş

MAERKEK

Admin
Zama da zam zam . Zama da zam. Aaaa bugün zam yok mu ?
 
Tepkiler: rear2011 ve PALA.

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Zama da zam zam . Zama da zam. Aaaa bugün zam yok mu ?
Yok efenim
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Karma paketler revaçtayken gereksiz bir zam, gereksiz olduğundan 1 lira.
 
Tepkiler: MAERKEK

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
Zama da zam zam . Zama da zam. Aaaa bugün zam yok mu ?
Var, hemde eskiden olduğu gibi 1 lira 2 lira değil, okkalı zam var.

=============================


Konuşma paketlerine okkalı zam gelmiştir.

35 TL’ye her yöne 250 dakika
42 TL’ye her yöne 500 dakika

olarak güncellenmiştir.


Not: Tavsiye etmiyoruz !
 
Tepkiler: MAERKEK
E çüş yaw el insaf ben türk Telekom geçtim faturalı hy 750 hy 1000 SMS ve 7gb internet sadece 33tl 12aylik benimki Nur nimet o zaman
 
Tepkiler: PALA., Silinen Üye 2553318 ve Silinen Üye 2625978

PALA.

Üye
    Konu Sahibi
E çüş yaw el insaf ben türk Telekom geçtim faturalı hy 750 hy 1000 SMS ve 7gb internet sadece 33tl 12aylik benimki Nur nimet o zaman
Geçiş şart oldu, bimcell nasılsa gelen gitmez diyor anlaşılan, perakende fiyatına toptan kazıklama...