Ağır piskolojin bozulur,ergen depresyonu bile yaşarsın hatta tükenmişlik sendromu.
160tl lik tabletten hatta o bimden alacağın tabletten hiç birşey bekleme boşuna yorulmuş olursun yarın o hatayı yapmayın derim.
Şu anda experin piyasada olan modeli han 7 onu her yerde görürsünüz 512ram i falan var ekranı görmek için fener tutman lazım,han7s modelide yarın bime gelicek olan onu da şu son 1 hafta içinde 1-2 yerde gördüm açtım ve kapatmamla bir oldu sonra yerine geri koydum çünkü han7 de ki ekranın aynısı var ve kalitesiz olduğunu daha baktığında bile anlıyorsun ama işin garibi fiyat listesindeki bimde olan kağıttaki experle hiç alakası yok,ekranı çok parlakmış diyorsun orjinalini kullanınca nasıl yani diyorsun