Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kardeşim 1.5gb olması önemli değil isterse 10gb olsun değişen birşey olmaz, ekran kartının mimarisi önemlidir,çekirdek hızı önemlidir malesef ekran kartın ve işlemcin gta 4 için yetersiz 640*480 çözünürlükte lowda oynayabilirsin belki.
Keş Remzi
Üye
Konu Sahibi
lowdada oynasam direk indirdim de bu sefer stubunu bulamadım konu açtım kurulumu hakkında yardı mistedim bilgiliysen bir el atarmısın
xmanyak
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Keş Remzi
Üye
Konu Sahibi
Crysis 2 yi 800*600 de oynayabildim kasma olamadna gayette memnundum grafiklerden görüntüden dead space 2 yi 1920x720 di galiba kaliteyi ise orta seviyede rahatça oynuyordum prototype de aynı.