Bilgisayarım Gta 4 Kaldırmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erko merko

erko merko

Üye


bendeki E6750 optimizasyon packı yuklemeden medıumda bıle kasma yaptırmıyor. Hıghda ufak takılmalar oluyor. Packı yukledıkten sonra veryhigh ayarda sorunsuz oynatıyor

Hangi çözünürlükte oynuyorsun ? ve ekran kartın nedir ?
 


SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
low ayarlarda oynarsin
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
    Konu Sahibi
bugune kadar oynadığım çoğu oyunu hiç high de oynayamaadım (dead Space 2) hariç olmadı oynayabilmek için lowa alırız sıkıntı yok alıştık artık :)

- - - Eklendi - - -

Bu arada ekran kartım 1.5 gb mış şimdi baktım yanlış hatırlıyorum

- - - Eklendi - - -


 
erko merko

erko merko

Üye
bugune kadar oynadığım çoğu oyunu hiç high de oynayamaadım (dead Space 2) hariç olmadı oynayabilmek için lowa alırız sıkıntı yok alıştık artık :)

- - - Eklendi - - -

Bu arada ekran kartım 1.5 gb mış şimdi baktım yanlış hatırlıyorum

- - - Eklendi - - -



Kardeşim 1.5gb olması önemli değil isterse 10gb olsun değişen birşey olmaz, ekran kartının mimarisi önemlidir,çekirdek hızı önemlidir malesef ekran kartın ve işlemcin gta 4 için yetersiz 640*480 çözünürlükte lowda oynayabilirsin belki.
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
    Konu Sahibi
lowdada oynasam direk indirdim de bu sefer stubunu bulamadım konu açtım kurulumu hakkında yardı mistedim bilgiliysen bir el atarmısın
 
xmanyak

xmanyak

Üye
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
    Konu Sahibi
Crysis 2 yi 800*600 de oynayabildim kasma olamadna gayette memnundum grafiklerden görüntüden dead space 2 yi 1920x720 di galiba kaliteyi ise orta seviyede rahatça oynuyordum prototype de aynı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

beyaz_dis123
Cevap
16
Görüntüleme
1K
beyaz_dis123
TheStRoNg
Cevap
8
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
908
KomiserMemoli_12


Üst Alt