Bilgi: Cep Telefonlarında Batarya Nasıl Kullanılmalı?


habbuj

habbuj

Üye
ya ben c6-01 kullanıyorum batarya Tam dolu iken tuşları ve ekrani kilitleyip bi kenara koyuyorum en fazla 4 saat sonra şarjı tamamen bitiyo Neden anlamadım teleserviceye gönderdim yeni batarya gönderdi o da aynı sorunu verdi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
internete baglı kalsa bile o kadar zamanda bitmez
 
rosedaled3

rosedaled3

Üye
Güzel bir konu olmuş eline sağlık
 
Mert_c21

Mert_c21

Üye
Ben genelde gece yatarken şarja takıyorum. Sonra da sabah çıkartıyorum. Batarya dolduktan sonra şarjda kalması bataryaya zarar verir mi?
 

bursagsli

Üye
ben nokia c6 01 in şarj cihazı ile şarj etmiyorum Çünkü 800 mA 1.5 saatte şarj oluyor onun yerine 2600 2630 3120 telefonlarından herhangi birinin şarj cihazıyla şarj cihazı 300 mA 3 saatte şarj oluyor teli kullanırken 300 mA lik ile şarj ettiğimde şarj diğerine göre uzun gidiyor bizzat denedim.
 
kartal076

kartal076

Üye
:tşk:
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
:tşk:
 
habbuj

habbuj

Üye
[ENGİN];5336856' Alıntı:
internete baglı kalsa bile o kadar zamanda bitmez
ama bitiyo işte telefonu sıfır aldım şu an tekrar garantiye gönderdim
 
TrBelle

TrBelle

Üye
kafamdaki soruların cevabını buldum :D saol
 

ramazan21

Üye
teşekkürler gerçekten faydali bilgiler vermişsiniz
 
BLooD_ReG

BLooD_ReG

Üye
teşekkürler
 
Ritchie88

Ritchie88

Üye
teşekkürler
 

holyxozi

Üye
pılımı 3 yıldır degıstırmedim demekki bu 1 gun dayanmamasinin nedeni yasıymıs tahmin etmiştim saolasın :) ;)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben tel 1 bucuk yıllık 2 gun gdyo
 
tevley

tevley

Üye
c6-01'in bataryası ne ?

- - - Eklendi - - -

ama bitiyo işte telefonu sıfır aldım şu an tekrar garantiye gönderdim
yüzde yüz cevap aynı şey bendede oldu inşallah yazımı okursun :)

Şimdi söyliyim aynı şey bendede oldu servise vermek için sıraya girdim sonra bi düşündüm içindeki programlardan dolayı olabilirdi sonra eve geldim hafıza kartı ve sim kartı çıkardım ve telefonun kendi uygulamarı kalacak şekilde uygulamaları sildim Kesin çözüm bu gün yaptım :good:
 
crazy_bull_01

crazy_bull_01

Üye
sorması ayıp alıntı nerden kardeşim?
Bu arada eline sağlık... ;)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
c6-01'in bataryası ne ? Sorusuna cevap;
BL5CT
 
cihat04

cihat04

Üye
yanlış bildiğimiz ne çok şey varmış
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
günde bir kez şarj etmenin de bi sakıncası yoktur o halde
 
can_huso_sulo

can_huso_sulo

Üye
güzel olmuş eline saglık
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt