Öneri bildirim çubuğu

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
bildirim çubuğu
bildirim çubuğundaki simgeleri rengini değişrmek isiyorum mesala şarj ilonun mavi yapmak gibi
 
Tel root lu ise. Wanam xposed ile yapabilirsin. Araştır bulursun forumda
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
rootlurootlu da nasıl yapçamı bilimiyorum
 

wwwhmz

Üye
xposedi indir, sonra ''Framework'' kısmına dokun, ''Yükle/Güncelle'' kısmına dokun, telefonu yeniden başlatmak isteyecek, başlatmadan ''Modül indir'' kısmına dokun, arama yerine ''gravitybox'' yaz, rom kitkat ise yanında ''KK'' yazanı Jellybean ise ''JB'' yazanı indir.Sonra xposed'ten ''modüller'' kısmına dokunup gravityboxu işaretle ve yeniden başlat.Sonra gravityboxa girip status bar kısmından istediğin renkte yapabilirsin.
 
Tepkiler: Dede

ykpknl

Üye
Bilditim cubugunu tamamen degistireblrmyz cm 11 de ??
 

wwwhmz

Üye
Yapı olarak derken anlamadım boyut filan mı şekil mi?
 

wwwhmz

Üye
Olmaz öyle ama istersen system UI değiştirerek xperia z gibi yapabilirsin
Önce romu yedekle çünkü yanlış yaparsan telefon açılmaz.Sonra System UI indir.
Xplorer ile system/app yoluna yeni system.ui.apk'yi atıp üzerine yaz, teli yeniden başlat.
 

ykpknl

Üye
Systen ui yi degistrip orjinali gbi yapamazmiyiz
 

wwwhmz

Üye
Systen ui yi degistrip orjinali gbi yapamazmiyiz
Senin telefon samsung galiba Üzgünüm, samsung ve htc cihazların portlanması çok zor dolayısıyla samsungun system UI yok, belki de var ben bulamadım
 

wwwhmz

Üye
Emin misin? Senin bildirim çubuğun böyle mi?