bi şiir yarışması yapılsa...??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
Güzel paylaşım alperen teşekkürler:)
 


alperen1313

alperen1313

Üye
arslancem kardeşim
rica ederiz...
ruhu şad olsun
 

ömer_taha_aRda

Üye
yapılsın bu arada ben melike aranıza yeni geldim ben şiir yazıyorum
 
sultan"

sultan"

Üye
dayı ben de varım edebiyat öğretmenimle çok tartıştık şiir yarışmalarına katımam için:oke:
 

minecikcik

Üye
evet olsun bende katılayım :) okullarda şiir gecesi yapardık hep okurdum ama burada pek arkadasım yok birinci olamam belki ama sansımı denemiş olurum :) yapılsın bencede :oke:
 
sultan"

sultan"

Üye
valla ben iddalıyım:)
 
wampir^^ella

wampir^^ella

Üye
bende yazıorum yapılırsa katılırım:)
 
sultan"

sultan"

Üye
Deneyelim şansımızı tabi sanat herşeydir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt