şiir TÜRK lüğün bir parçasıdır aslında..
neden olmasın olursa bizde katılamak isteriz...
arkadaşlar..
hatta küçük bir de ekleyelim ama bizden değil
koca reis den (cenab-ı allah rahmet eylesin)
ÜŞÜYORUM
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır
Uzak, çok uzak yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokularında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz Peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Ey Sonsuzluğun Sahibi!
Sana ulaşmak istiyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Durun, kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk
Üşüyorum…
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
Muhsin YAZICIOĞLU