Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bi mesajı şikayet ettiğimde
Sponsorlu Bağlantılar
MrExpert
Üye
Sahi sen modluğu neden Bıraktın
Ben yeni üyeyken sen moddun
Revengeful
Emekli Yönetici
Artistlik olsun diye
MrExpert
Üye
Anladğım kadarıyla modluk seni bıraktı
EroL
Emekli Yönetici
Şikayet butonunu gereksiz yere kullanarak yönetimi meşgul etmenin cezası olduğunu hatırlatmak isterim.
Baştan sona ? Olduuu Hala mod olsam ve bana o mesajların hepsini incelemem için 5000 lira verseler bile hayatta yapmam 10.000 de belki düşünebilirim.
Butonun pasif kalması kötü fikir bence. Çünkü birisi başka bir nedenden dolayı şikayet etmiş olabilir.
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte