Bi mesajı şikayet ettiğimde

Sponsorlu Bağlantılar

MrExpert

MrExpert

Üye
Sahi sen modluğu neden Bıraktın :hmmm

Ben yeni üyeyken sen moddun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı


Revengeful

Emekli Yönetici
Artistlik olsun diye
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Anladğım kadarıyla modluk seni bıraktı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Şikayet butonunu gereksiz yere kullanarak yönetimi meşgul etmenin cezası olduğunu hatırlatmak isterim.
 
achambo

achambo

Üye


Baştan sona ? Olduuu :d: Hala mod olsam ve bana o mesajların hepsini incelemem için 5000 lira verseler bile hayatta yapmam :D10.000 de belki düşünebilirim.
Butonun pasif kalması kötü fikir bence. Çünkü birisi başka bir nedenden dolayı şikayet etmiş olabilir.

5 bin verseler ben yaparım:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte :ehe

- - - Eklendi - - -

*forumda denemeyin
 
achambo

achambo

Üye
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte :ehe

- - - Eklendi - - -

*forumda denemeyin

nerde deneyelim:D
 
Akıncı

Akıncı

Üye
Ceza yemek iyidir beyler yönetimin dikkatini çekmiş oluyorsunuz. İlerdede düzeldim falanda diyerekten samimiyeti arttırın sonra ver elini yöneticilik falan filan işte :ehe

- - - Eklendi - - -

*forumda denemeyin

sen denedin ise biz yaparız abi:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
5 puan vermişlerdi. Fazladan 1 puan da ben istedim sempatik görünmek icin
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Ben hic ceza puani almadim :o
 


Üst Alt