Bi mesajı şikayet ettiğimde

Sponsorlu Bağlantılar



Revengeful

Emekli Yönetici
hep merak etmişimdir
 
Akıncı

Akıncı

Üye
var abi sen 7 tane ben 4 tane :gul:
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
Vicdan azabı çekiyonuz mu? :ehe
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
O mod Ya da admin Revengeful olsa vicdan azabı çekmezdim ama şu anda vicdan azabı çekiyorum :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir yandan okul 1 yandan iş zor oluyor :ehe İş dediğim şey ise milletin çocuğuna ingilizce vs öğretmek işte :ehe
 
ismail

ismail

Üye
kaç para acaba abim :)
Bana da hazırlık atlama sınavını geçcek kadar öğret yeter :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yahu sınavınıza surda ne kaldı :ehe öğretirim aslında ama 11 Haziran'a kadar finallerim var benim onu napcaz:D
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi gençler konuyu şikayet ettiğimde oradan sorumlu mod bütün konuyu tek tek incelemek zorunda mı ?
 
Akıncı

Akıncı

Üye
:bilmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Şimdi gençler konuyu şikayet ettiğimde oradan sorumlu mod bütün konuyu tek tek incelemek zorunda mı ?
Asırı miktarda sayfadan oluşmuyorsa evet. En azından ben üyelerin gözünden bir şey kaçmış mı diye bakıyordum :ehe
 
ismail

ismail

Üye
Yahu sınavınıza surda ne kaldı :ehe öğretirim aslında ama 11 Haziran'a kadar finallerim var benim onu napcaz:D

28 haziranda :)
Şu paragraf yazıyolar sonra kelimeyi veriyolar zamana göre çekimle diyolar ya işte o çok zorluyo beni :) senin finallerrrr... :D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Aynı mesajı hepiniz şikayet ediyorsunuz. Aslında ortada 1 tane kuralsızlık oluyor ama o 1 mesaja farklı üyelerden şikayetler yağıyor. Bu da bildirimlerin kat kat artmasına ve o sayıyı gördükçe bizim dengemizi alt üst etmeye yetiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo ve -Akıncı
ismail

ismail

Üye
o zaman şikayet et kısmında basınca o mesajın kikayet geçmişini görcek bi güncelleme olsa sizin işiniz rahat olur.
Ama şikayet geçmişinde kimin şikayet ettiği belli olmicak :D
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Aynı mesajı hepiniz şikayet ediyorsunuz. Aslında ortada 1 tane kuralsızlık oluyor ama o 1 mesaja farklı üyelerden şikayetler yağıyor. Bu da bildirimlerin kat kat artmasına ve o sayıyı gördükçe bizim dengemizi alt üst etmeye yetiyor.

Gececiler konusunun incelenmesini talep ediyorum orada kural hatası fazlaca var :ehe baştan sona incelenmesini talep ediyorum


- - - Eklendi - - -

o zaman şikayet et kısmında basınca o mesajın kikayet geçmişini görcek bi güncelleme olsa sizin işiniz rahat olur.
Ama şikayet geçmişinde kimin şikayet ettiği belli olmicak :D

Birisi şikayet ettikten sonra o buton pasif olabilir
 

Revengeful

Emekli Yönetici


Gececileri şikayet edecektim :ehe
O aklıma geldi zaten ve sayfa kısmını ekledim cümleye :ehe


28 haziranda :)
Şu paragraf yazıyolar sonra kelimeyi veriyolar zamana göre çekimle diyolar ya işte o çok zorluyo beni :) senin finallerrrr... :D
Onlar çooook kolay yahu :D Zor olanlar şeyler... hiç biri :ehe İstersen benim sınavlardan sonra Kızılay AVM'de buluşabiliriz anlatayım sana onları.
Aynı mesajı hepiniz şikayet ediyorsunuz. Aslında ortada 1 tane kuralsızlık oluyor ama o 1 mesaja farklı üyelerden şikayetler yağıyor. Bu da bildirimlerin kat kat artmasına ve o sayıyı gördükçe bizim dengemizi alt üst etmeye yetiyor.
Hiç sorma ya.. Ben bildirimleri gördüğümde aha birileri bana mesaj atmış, yorumumu beğenmiş sanarak mutlu oluyorum ama bir tıklıyorum ne göreyim.. Şikayet.. :zzz:
o zaman şikayet et kısmında basınca o mesajın kikayet geçmişini görcek bi güncelleme olsa sizin işiniz rahat olur.
Ama şikayet geçmişinde kimin şikayet ettiği belli olmicak :D
O zaman da mesajımı ne şikayet ediyorsunuz vs diye saçma şeyler yazılır konuya


Gececiler konusunun incelenmesini talep ediyorum orada kural hatası fazlaca var :ehe baştan sona incelenmesini talep ediyorum


- - - Eklendi - - -



Birisi şikayet ettikten sonra o buton pasif olabilir
Baştan sona ? Olduuu :d: Hala mod olsam ve bana o mesajların hepsini incelemem için 5000 lira verseler bile hayatta yapmam :D10.000 de belki düşünebilirim.
Butonun pasif kalması kötü fikir bence. Çünkü birisi başka bir nedenden dolayı şikayet etmiş olabilir.
 
ismail

ismail

Üye
Olabilir abi ama aslında sorun belkide kelime bilgimin çok zayıf olmasındandır :)
Çünkü kelimeleri bilmeyince cümleyi anlayamıyom bu yüzden gelcek cümle hangi past bilemiyorum :)


Şikayet konusunda ise haklısın abi :)
Adam diyebilir ne oluyo diye ama butonun pasif kalması güzel sonuçta yönetici konuya geldiğinde bakar nedenlerine :)
 


Üst Alt