Beyler kadrodışı kaldım , yardım :(

  • 26 Mart 2013
  • 1023 Okunma
  • 19 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Beyler ilçemizin takımında oynuyorum.Mevki solback.
    Bildiğiniz gibi sınava hazırlanıyordum ve bu vesileyle formdan düştüm.Geçen günde maç vardı.Benim olduğum kanatı kevgire çevirdiler . Hocayla göz göze gelmemeye çalıştım çünkü baya kötü oynadım.Tabi bunda benim önümdeki açığında yardıma gelmemesinin etkisi vardı.Ve bugun yedek klubesine çekildiğim haberini aldım.Üstelik yerime ben 2 yaş küçük bir çocuk oynayacak . Bu durum çok zoruma gitti ya takımı bırakacam yada o hocayı pişman edicem . Beyler hocanın yaptırdığı antrenmanların dışında ne tür antrenman yapmalıyım güç ve kondisyon için ? Yardım edin beyler :(
     


    Yazan: bboyQ7
  2. ayaklarına kum torbası(ağırlık amaçli) takip 10 20 km bisiklet sur :) benim cok isime yaramisti :)
     
  3. Ne bisiklet var ne kum torbası nede bisiklet süreceğim uygun bir yer :(
     
  4. ip desem, onu zati yaptiriyorlardir :hmmm:
     
  5. Yok yapmıyoduk evde süper olur valla saol :oke:
     
  6. :rica:
     
  7. solbek diye mevki mi olur!?
     
  8. Ne diyon kardeş sen ?
     
  9. Hızlı koşan insanın bacaklarına daha çok ve temiz kan pompalanır.Daha çok kan pompalanması için iyi bir kalp.İyi bir kalp için de güçlü bir akciğer lazım.Böylece koşarken daha iyi bir performans gösterirsin.

    Akciğer ve Solunum Geliştirme:
    1- Bir kovaya su doldur ve DERİN NARGİLE yap.

    Derin Nargile: Akciğerlere burundan çekilebildiği kadar hava çekilir ve kafa suya sokulur.Suyun içinde hızlı bir şekilde su verilir ve aynı hareket tekrarlanır.

    Ayrıca hızlı koşmak ve birden depar atmak için sert kaslar gereklidir.

    Bacak Kası: Büyük kaslardandır ve zorlamadan düzenli bir şekilde çalışıldığında biceps ve tricepsten daha hızlı gelişir.

    1- [video=youtube;236y-5g-ipc]http://www.youtube.com/watch?gl=TR&hl=tr&client=mv-google&v=236y-5g-ipc&nomobile=1[/video]


    - - - Eklendi - - -

    Şimdilik bu kadar bu hafta biraz yoğunum masaüstüne geçince yazmaya çalışıcam İYİ FORUMLAR
     
  10. her sabah koş koş koş
     
  11. Adamsın valla adam ! Ne zaman sporla ilgili konu açsam yetişiyosun . Bide nefes alıp kafayı suya sokup nefes mi verecez orayı tam anlamadım ?
     
  12. Önce en derin şekilde nefes al.Sonra nefesini vermeden kafanı suya batır.Kafan suyun içindeyken akciğerlerinde tuttuğun havayı burnundan ver. Bu kadar.

    Not: Suyun altında uzun süre nefesini tutmanı önermem çünkü böyle yapınca akciğerlerin uzun süre şiş kaldığından alveollerin genişliyor ve bu da alveollerin yırtılmasına sebep oluyor.


    - - - Eklendi - - -

    Senin de bildiğin gibi Futbolda hız çok önemlidir.Ayrıca hızlı koşmak için sadece bacak kası değil teknik de çok önemlidir.Hızlanmayı geliştiren üç tane önemli faktör vardır. Bunlar oyuncunun duruşu, el hareketi ve ayak hareketleridir.

    Duruş : Hızlanırken öne doğru eğilme ama en hızlı durumuna gelirken de giderek dik pozisyona gelmemelisin.

    El hareketi : Güçlü ve koordine el hareketleri hızlanmanın her bölümünde gerekli olan önemli bir faktördür.Ellerin savrulması ayaklarla beli düzgün hale getirir.Bu balans
    gövdenin düz olmasını sağlar.

    Ayak hareketi : Belin ve ayakların birlikteliği gövdeyle yer zeminini yakına getirir.Böylece daha hızlı koşabilirsin.


    - - - Eklendi - - -

    Ayrıca futbolda hız kadar çeviklik de önemlidir.Çevik bi insan topun yönünü aniden değiştirip rakiplerini aldatabilir.Çeviklik için aniden direk ve kesik hareketler gerekmektedir.Bu hareketler için iyi bir duruş gereklidir.
    Duruşu 3 teknik faktörle gösterebiliriz aslında.Sonuçta solbeksin ve rakipleri kandırarak direk pasa çıkman önemli.O yüzden önce duruşu görelim.
    (Not: İyi bir futbolcu değilim ama bir aralar free runningle uğraştım :) )

    Duruş:
    3 Teknik faktörde inceleyelim başka faktörler olabilir çünkü onları hiç düşünmedim.Şimdilik bildiklerimi yaziyim ;)

    1-Ayakların Hareketi: Ağırlığın iki ayak üzerinde yayılması koşu ve çeviklikte ilk duruş sayılabilir.

    2-Kafanın Duruşu: Vücuduna eşit yani gövdenle aynı çizgide olması birden attack yapmana yardımcı olacaktır.

    3-Gövdenin Duruşu: Hızlanma başlarken az öne doğru eğilmesi,
    hızlanmanın en yüksek seviyesinde ise tüm vücudun dik halde olması depar sırasında yardım sağlar.


    - - - Eklendi - - -

    Bir internet sitesinde gördüğüm çeviklik açıklaması:

    ////Çeviklik demek hızlanmak, hızlanırken gerilemek yani her yöne hemen yönelebilirken
    vücut kontrolünün en iyi şekilde olması kabiliyetidir.Futbol sadece ileri oynanan bir
    oyun değildir.Futbol her türlü planlarda sahanın her bir tarafına koşulan bir
    oyundur.Çeviklik sırf koşu,güç veya dayanıklılık gibi kolay değildir.Oyuncular yön
    değiştirmeyi çabuk ve yeterli olarak geliştirirlerse sezona daha iyi hazırlanmış
    olurlar.Oyuncular her yöne olan hızlarını ve atletik kabiliyetlerini geliştirmeleri çok önemlidir.////
     
  13. Usta süper bilgiler valla saol.Bizim hoca bu söylediklerinin yarısını bilmez bundan eminim.Bide çeviklikten konu açılmışken ben şu videodaki hareketi uyguluyorum günlük.

    m.youtube.com/watch?v=1moLt4C4W_4

    Hem soluk soluğa kalıyorum hemde bacak kaslarım yanıyor.Sence bir işe yarar mı?


    - - - Eklendi - - -

    Hem soluk soluğa kalıyorum hemde bacak kaslarım yanıyor.Sence bir işe yarar mı?
     
  14. dostum bi de ben arada bi bacak kasi için evde tek ayak üstünde hareket ediyordum
    not:zararı olabilir veya işe yaramayabilir çünkü kendi yaraticiligimin ürünü :D
     
  15. İşe yarayabilir :oke: ama dikkat ettiysen adam sadece beyaz çizgilerden gidiyor sende öyle yaparsan daha iyi olur.Böylece hem gözlerinin hemde bacakların aynı anda çeviklik kazanabilir.Ama tabiki bunlar benim düşüncem bu bilgileri profesyonel birine sormak daha iyi olurdu :)

    İyi ForumLaR ;)
     
  16. Sen profesyonelsin bence :oke: Şimdi evde vucut ağırlığıyla yapılan antrenmanlara göz atıyorum.Hazır program felan dur bakalım hayırlısı
     
  17. :D hadi bakalım umarım o hocaya taş çıkarttırırsın.
     
  18. Eyvallah :) Bi durum olursa özelden ulaşırım sana ben :) Bela olduk ama kusura bakma :)
     
  19. Estağfurullah ne belası yardımcı olmak isterim. :tebessüm:

    İyİ FoRuMLaR :)
     
  20. Bugun nargile yaparken boğuluyodum az daha :D Antrenmandan sonra banyoya girdim denemelere başladım ama birden su yuttum yanlışlıkla ve kitlendim boğuluyodum az daha :) Zaten sudan çok korkarım töbe ettim :D Depar atsak ciğerler açılmaz mı ya ? Yada başka bir yolu var mı?
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 18:36