Benimki gibi sorunu olan biri daha.....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
Bu sabah nokiadan aradılar şimdi konuştum sizin benim herkezin şikayetlerini ilettim adam var mı yardımcı olacağımız bir sorun dedi .d yanı olmadı benim sorunum hakkımda tekrar kayıt açtı cihazı servise verin dedi şimdi ne yapayım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ver dediyse ver gonder ve gonderdikten sonra konuştugun kişiye bilgilerini ilet.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt