Beni nasıl tanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Beni nasıl tanıyorsunuz
evet arkadaşlar beni nasıl bilirisniz :)


kabahatım kusurum düzültemem gereken bir yanım var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: Byhaydar


iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
İmzan çok uyumlu :D
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
Farklı bi bakış açısına sahipsin ve görselliğe önem veriyorsun. Genelde gece karşılaşsak ta çok muhabbetimiz olmadı ama sevdiğim bi abimsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Herhangi bir kusurunu görmedim abi asıl benim sana bir kusurum olduysa özür dilerim abi.Forumda sevdiğim abilerimden birisisin.
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
Kingmortall

Kingmortall

Üye
:bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
alaStar

alaStar

Üye
Dahimisin deli mi çözemedim o ince çizgidesin haydar abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
adaş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
komando04

komando04

Üye
pek tanımasam da iyi birisi olduğun belli zaten maxicepten kolay kolay kötü insan çıkması çok zor
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Esrarengiz birisin biraz ama ben çözdüm seni iyi birisin ama farklısın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
___kaptan___

___kaptan___

Üye
çok denk geldik forumda iyi birisiniz ;

düzeltmen gereken bişey var aslında Türkçen :d:


Bu senin yazdığın: ''kabahatım kusurum düzültemem gereken bir yanım var mı''

Bu doğru olanı: ''kabahatim kusurum, düzeltmem gereken bir yanım var mı?''

:kıskıs:

tabi bunlar işin şakası şuan için bi yanlışına denk gelmedim geleceğimide zannetmiyorum :) :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: haydaravısyon
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
165
SymPsion
Cevap
24
Görüntüleme
627
SymPsion
Cevap
5
Görüntüleme
530
DarkredBlue61


Üst Alt