Emrgncy
Üye
Beni Face ye mahkum ettiniz..
Sabah ilk iş maxi'ye dalardım.
Yeni mesajları hemen açardım.
20 sayfayı da tek tek inceler,
Konuları okur, mesaj yazardım..
Haber bölümünde güncel haberler,
Kimisine ağlar, kimine güler..
Konu dışı, mizah daha daha neler..
Saatler saniye gibi ilerler..
Gececiler abi kardeş buluşmasıydı,
muhabbet koyu, sevgi saygı bol..
Karnı acıkanlar, çay demliyenler..
özledim inan, şimdi nerdeler..
Ah eski dostlar ah, teker teker gittiniz,
Beni face ye mahkum ettiniz..
Yeni mesajları hemen açardım.
20 sayfayı da tek tek inceler,
Konuları okur, mesaj yazardım..
Haber bölümünde güncel haberler,
Kimisine ağlar, kimine güler..
Konu dışı, mizah daha daha neler..
Saatler saniye gibi ilerler..
Gececiler abi kardeş buluşmasıydı,
muhabbet koyu, sevgi saygı bol..
Karnı acıkanlar, çay demliyenler..
özledim inan, şimdi nerdeler..
Ah eski dostlar ah, teker teker gittiniz,
Beni face ye mahkum ettiniz..

ama yine de en az 10 bölümü her gün takip ediyorum
hak etmesen seçilirmiydin..
