Beni Face ye mahkum ettiniz..

Sponsorlu Bağlantılar

Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Beni Face ye mahkum ettiniz..
Sabah ilk iş maxi'ye dalardım.
Yeni mesajları hemen açardım.
20 sayfayı da tek tek inceler,
Konuları okur, mesaj yazardım..

Haber bölümünde güncel haberler,
Kimisine ağlar, kimine güler..
Konu dışı, mizah daha daha neler..
Saatler saniye gibi ilerler..

Gececiler abi kardeş buluşmasıydı,
muhabbet koyu, sevgi saygı bol..
Karnı acıkanlar, çay demliyenler..
özledim inan, şimdi nerdeler..

Ah eski dostlar ah, teker teker gittiniz,
Beni face ye mahkum ettiniz..
 
  • Beğen
Tepkiler: _YldZEneS_, codblackops2 ve Invoke


UpOneTR

UpOneTR

Üye
gececiler hala dediğiniz gibi

beni şuan maxicepe mahkum ettiler ilerde nasıl olacak bilmiyorum :)
 
Akıncı

Akıncı

Üye
bizide
 
-Emre

-Emre

Üye
beni de :( ama yine de en az 10 bölümü her gün takip ediyorum :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Ah be abi... Buralar eskisi gibi degil malesef. Herkes gitti, bir bir avuc kaldik. Benim de artik eskisi gibi giresim gelmiyor.
Gececiler artik mesaj kasablarin mekani oldu. İnsanlar artik "Ben mesaj kasiyorum," diyerek itiraf bile ediyorlar.
Eskiden burada takilan uyeler hem cep telefonu bolumlerinde yardim ederlerdi, hem de buralara sohbete gelirlerdi. Simdi dikkat ettiysen burada aktof olanlar yararli paylasim yapmiyorlar. Eski ayin uyelerine bak herkes bol bol paylasim yapan, burada bulunan insanlardi/insanlarmis. Simdi ki halimiz icler acisi...
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2, -Akıncı ve Invoke
abandonware

abandonware

Üye
benim mahkumiyetim daha çok adminlerle alakalı
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar benim ki sitem değil, sadece özlem..

öyle yazdığım gibi face ye de fazla takılmam.
 
Akıncı

Akıncı

Üye
Ah be abi... Buralar eskisi gibi degil malesef. Herkes gitti, bir bir avuc kaldik. Benim de artik eskisi gibi giresim gelmiyor.
Gececiler artik mesaj kasablarin mekani oldu. İnsanlar artik "Ben mesaj kasiyorum," diyerek itiraf bile ediyorlar.
Eskiden burada takilan uyeler hem cep telefonu bolumlerinde yardim ederlerdi, hem de buralara sohbete gelirlerdi. Simdi dikkat ettiysen burada aktof olanlar yararli paylasim yapmiyorlar. Eski ayin uyelerine bak herkes bol bol paylasim yapan, burada bulunan insanlardi/insanlarmis. Simdi ki halimiz icler acisi...

Beni bile yokluktan seçtiler
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Ah be abi... Buralar eskisi gibi degil malesef. Herkes gitti, bir bir avuc kaldik. Benim de artik eskisi gibi giresim gelmiyor.
Gececiler artik mesaj kasablarin mekani oldu. İnsanlar artik "Ben mesaj kasiyorum," diyerek itiraf bile ediyorlar.
Eskiden burada takilan uyeler hem cep telefonu bolumlerinde yardim ederlerdi, hem de buralara sohbete gelirlerdi. Simdi dikkat ettiysen burada aktof olanlar yararli paylasim yapmiyorlar. Eski ayin uyelerine bak herkes bol bol paylasim yapan, burada bulunan insanlardi/insanlarmis. Simdi ki halimiz icler acisi...

Gececiler konusunda haklısın Oğuzhan, millet açıkça kasmaya geldiğini yazıyor, o sebepten de muhabbetleri bir tat vermiyor,

Bir rütbe sevdasıdır gidiyor, Adam general olmuş ne o kimseyi tanıyor, ne kimse onu (Bunu örnek olarak verdim, kimse üstüne alınmasın)

Oysa ne can ciğer insanlar vardı forumda, rütbeside ya binbaşı idi ya da yarbay..

herneyse, Belki daha güzel günler olur ümidiyle.
saygı, sevgi ve hoşgörü sınırları içinde hepinize keyifli forumlar..


- - - Eklendi - - -



Beni bile yokluktan seçtiler

Öyle deme la :tebessüm: hak etmesen seçilirmiydin..

ama şurası bir gerçek ki, önceleri daha çekişmeli geçiyordu, Bir yardım konusu açılıyordu, dakika geçmeden cevaplar sıralanıyordu..
şimdi adam konu açmış, üç gün geçmiş bir kişi bile cevap yazmamış..
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Bir gecede 100 sayfa sohbet ederdik gecen yaz gececilerde:D

Haklisin abi..
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
gececiler hala dediğiniz gibi

beni şuan maxicepe mahkum ettiler ilerde nasıl olacak bilmiyorum :)
Ne çabuk tahliye oldun la.. :D


- - - Eklendi - - -

90 gün ban atmışsın kendine...
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Arkadaşlar benim ki sitem değil, sadece özlem..

öyle yazdığım gibi face ye de fazla takılmam.

abi gecen yaz faceye iki üç günde bir giriyordum. Sürekli maxicepte takılıyordum bi konu açıyordum. en az 20 mesaj alıyordu. şimdi ne kadar ilgi çekici de olsa komikte olsa konulara mesaj gelmiyor. gecen sene gereksizlere bi girdimmi yarım saat çıkmazdim simdi arada bir giriyorum. :( cok kotu olmus forumun bu hali :(
 


Üst Alt