Beni beni, EzgiS'ini... Nasıl bilirsin?

Sponsorlu Bağlantılar

Placebo-

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
Beni beni, EzgiS'ini... Nasıl bilirsin?
Alalım yorumları. :)
 


doctorrr

doctorrr

Üye
bi' bayan olmasına karşın mobil cihazlara meraklı :evet: kendisini yanlış tanımışım ama heerneeeysee :sirit: sıkıldıkça saç rengi değiştirir heer genç kızda olduğu gibi :sirit: kendisine asılanlara çok fena cevaplar verir bööyle lööönk diye içe oturacak cinsten (bkz. Eni Vici Vokke) lumia 920 yi bekliyor :sirit: sanırsam öğrenci evinde kalıyor artık orasına girmiyecemde mizaç olarak yerine göre matrak yerine göre ciddi :ok2: o da sıkı bi' rock/metal dinleyicisi :pro2: çok sıkı olmasada muhabbetimiz olmuştur...
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
beni dövebileceğine inandığım lumiacı bir apla alsancağa selamımı ilet demişti ilettim :zzz: ayrıca çok zeki :sirit:
 
ANIL

ANIL

Admin
Banlandığı için arkadaş listemden çıkarmıştım :ah
 

cukuleaks

Üye
Çok tanımıyorum ama tanıdığım kadarıyla dostçul (etçil gibi oldu :D ) birisi ve hoşgörülü tatlı dilli bir hanımefendi :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
güzel kek yapabiliyor ki bu en önemli şeylerden biri bence :ehe
Lumia bekliyor, ben de iPhone bekliyorum, beklemek nedir biliyorum :D
Hiç sinirlendiğini görmedim. (keşke ben ed öyle olabilsem :smartass: )
İsmi çok güzel. (Elif kadar değil ama :sirit: )
veee forumdaki nadir bayan üyelerden

Bu kada şimdilik :sirit:


- - - Eklendi - - -

şu :sirit: smile nerden akışkanlık yaptı bize :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim konum senin konunu döver
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
güzel kek yapabiliyor ki bu en önemli şeylerden biri bence :ehe
Lumia bekliyor, ben de iPhone bekliyorum, beklemek nedir biliyorum :D
Hiç sinirlendiğini görmedim. (keşke ben ed öyle olabilsem :smartass: )
İsmi çok güzel. (Elif kadar değil ama :sirit: )
veee forumdaki nadir bayan üyelerden

Bu kada şimdilik :sirit:


- - - Eklendi - - -

şu :sirit: smile nerden akışkanlık yaptı bize :ehe

:sirit:
 
larten123

larten123

Üye
başlığı okuyunca neden aklıma bihter geldi :hmmm
 
MrTech

MrTech

Üye
Pek konuşmuşlugum olmasa da;yorumları,fikirleri,görüşleri beni çok etkilemistir ki çünkü çok dobra ve lafı cuk diye oturtan forumda nadir bayanlar arasındadır benim gözümde.lumia bekleyen insanmis,güzel kek mı yapıyormuş :hmmm tarifini alabilir miyiz acaba :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Forumun şamar kızı :gul:
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
mesajlarında gördügüme göre sıkı bir Nokia fanı kendisi
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
iyi biliriz
 
Placebo-

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
bi' bayan olmasına karşın mobil cihazlara meraklı :evet: kendisini yanlış tanımışım ama heerneeeysee :sirit: sıkıldıkça saç rengi değiştirir heer genç kızda olduğu gibi :sirit: kendisine asılanlara çok fena cevaplar verir bööyle lööönk diye içe oturacak cinsten (bkz. Eni Vici Vokke) lumia 920 yi bekliyor :sirit: sanırsam öğrenci evinde kalıyor artık orasına girmiyecemde mizaç olarak yerine göre matrak yerine göre ciddi :ok2: o da sıkı bi' rock/metal dinleyicisi :pro2: çok sıkı olmasada muhabbetimiz olmuştur...

Sağol doktorum. :) Ters tarafıma gelmesinler dee. :ehe


- - - Eklendi - - -

beni dövebileceğine inandığım lumiacı bir apla alsancağa selamımı ilet demişti ilettim :zzz: ayrıca çok zeki :sirit:

İletmene sevindim. Döverim valla. :ehe


- - - Eklendi - - -

Banlandığı için arkadaş listemden çıkarmıştım :ah

Üzdün beni. :cry:


- - - Eklendi - - -

Çok tanımıyorum ama tanıdığım kadarıyla dostçul (etçil gibi oldu :D ) birisi ve hoşgörülü tatlı dilli bir hanımefendi :)

Yerine göre tatlı dil. :ehe


- - - Eklendi - - -

güzel kek yapabiliyor ki bu en önemli şeylerden biri bence :ehe
Lumia bekliyor, ben de iPhone bekliyorum, beklemek nedir biliyorum :D
Hiç sinirlendiğini görmedim. (keşke ben ed öyle olabilsem :smartass: )
İsmi çok güzel. (Elif kadar değil ama :sirit: )
veee forumdaki nadir bayan üyelerden

Bu kada şimdilik :sirit:


- - - Eklendi - - -

şu :sirit: smile nerden akışkanlık yaptı bize :ehe

O smiley doktordan bulaştı sağ olsun. :zzz:


- - - Eklendi - - -

Benim konum senin konunu döver

Üstüne atlarım Mert. :zzz:


- - - Eklendi - - -

başlığı okuyunca neden aklıma bihter geldi :hmmm

Özentilik yaptım. :hih:


- - - Eklendi - - -

Pek konuşmuşlugum olmasa da;yorumları,fikirleri,görüşleri beni çok etkilemistir ki çünkü çok dobra ve lafı cuk diye oturtan forumda nadir bayanlar arasındadır benim gözümde.lumia bekleyen insanmis,güzel kek mı yapıyormuş :hmmm tarifini alabilir miyiz acaba :)

Sağoll. Hamur işi bölümünde var tarifi ve resmii :)
 
-efşan

-efşan

Üye
Evvelâ kelimelere sormam gerek seni, kifayetini bulabilirler mi? Ki ben bulamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC ve Placebo-
Placebo-

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
Forumun şamar kızı :gul:

Şamar ne ulen. :ehe


- - - Eklendi - - -

Evvelâ kelimelere sormam gerek seni, kifayetini bulabilirler mi? Ki ben bulamadım.

Forumun en sevdiğim üyesi. Bu muazzam yorumun - görüşün- için teşekkürler. :) Paşam benim..


- - - Eklendi - - -

mesajlarında gördügüme göre sıkı bir Nokia fanı kendisi

Güzel olan şeylerin fanlığını yapmaya bayılırım. Şu sıralar Nokia fan girl olarak takılıyorum. :ehe


- - - Eklendi - - -


Olmadı bu. Aç biraz açç. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
doctorrr

doctorrr

Üye
nokia fan girl mü? bu laf intihar sebebidir yemin ediyorum haa :D 'nokia fan girl' nedir yaa :sirit:
 
-efşan

-efşan

Üye

Forumun en sevdiğim üyesi. Bu muazzam yorumun - görüşün- için teşekkürler. :) Paşam benim..

Yorumum sana yapıldığında muazzamlaşır Kardeşim. Kendi başına basit bir lâtife..
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC

Benzer Konular

0sıfırcı
Cevap
15
Görüntüleme
374
0sıfırcı
bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
315
DarkredBlue61
MAERKEK
Cevap
5
Görüntüleme
449
PALA.
ertin
Cevap
25
Görüntüleme
738
PALA.


Üst Alt