kendisini yanlış tanımışım ama heerneeeysee
sıkıldıkça saç rengi değiştirir heer genç kızda olduğu gibi
kendisine asılanlara çok fena cevaplar verir bööyle lööönk diye içe oturacak cinsten (bkz. Eni Vici Vokke) lumia 920 yi bekliyor
sanırsam öğrenci evinde kalıyor artık orasına girmiyecemde mizaç olarak yerine göre matrak yerine göre ciddi
o da sıkı bi' rock/metal dinleyicisi
çok sıkı olmasada muhabbetimiz olmuştur...

)
)
smile nerden akışkanlık yaptı bize 
güzel kek yapabiliyor ki bu en önemli şeylerden biri bence![]()
Lumia bekliyor, ben de iPhone bekliyorum, beklemek nedir biliyorum
Hiç sinirlendiğini görmedim. (keşke ben ed öyle olabilsem)
İsmi çok güzel. (Elif kadar değil ama)
veee forumdaki nadir bayan üyelerden
Bu kada şimdilik
- - - Eklendi - - -
şusmile nerden akışkanlık yaptı bize
![]()

Benim konum senin konunu döver

bi' bayan olmasına karşın mobil cihazlara meraklıkendisini yanlış tanımışım ama heerneeeysee
sıkıldıkça saç rengi değiştirir heer genç kızda olduğu gibi
kendisine asılanlara çok fena cevaplar verir bööyle lööönk diye içe oturacak cinsten (bkz. Eni Vici Vokke) lumia 920 yi bekliyor
sanırsam öğrenci evinde kalıyor artık orasına girmiyecemde mizaç olarak yerine göre matrak yerine göre ciddi
o da sıkı bi' rock/metal dinleyicisi
çok sıkı olmasada muhabbetimiz olmuştur...
Ters tarafıma gelmesinler dee. 
beni dövebileceğine inandığım lumiacı bir apla alsancağa selamımı ilet demişti ilettimayrıca çok zeki
![]()

Banlandığı için arkadaş listemden çıkarmıştım![]()

Çok tanımıyorum ama tanıdığım kadarıyla dostçul (etçil gibi oldu) birisi ve hoşgörülü tatlı dilli bir hanımefendi
![]()

güzel kek yapabiliyor ki bu en önemli şeylerden biri bence![]()
Lumia bekliyor, ben de iPhone bekliyorum, beklemek nedir biliyorum
Hiç sinirlendiğini görmedim. (keşke ben ed öyle olabilsem)
İsmi çok güzel. (Elif kadar değil ama)
veee forumdaki nadir bayan üyelerden
Bu kada şimdilik
- - - Eklendi - - -
şusmile nerden akışkanlık yaptı bize
![]()

Benim konum senin konunu döver

başlığı okuyunca neden aklıma bihter geldi![]()

Pek konuşmuşlugum olmasa da;yorumları,fikirleri,görüşleri beni çok etkilemistir ki çünkü çok dobra ve lafı cuk diye oturtan forumda nadir bayanlar arasındadır benim gözümde.lumia bekleyen insanmis,güzel kek mı yapıyormuştarifini alabilir miyiz acaba
![]()

Forumun şamar kızı![]()

Evvelâ kelimelere sormam gerek seni, kifayetini bulabilirler mi? Ki ben bulamadım.
Paşam benim..mesajlarında gördügüme göre sıkı bir Nokia fanı kendisi

iyi biliriz

Forumun en sevdiğim üyesi. Bu muazzam yorumun - görüşün- için teşekkürler.Paşam benim..
nokia fan girl mü? bu laf intihar sebebidir yemin ediyorum haa'nokia fan girl' nedir yaa
![]()

Yorumum sana yapıldığında muazzamlaşır Kardeşim. Kendi başına basit bir lâtife..

