Ben sinir hastasımıyım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BYFECI

Üye
    Konu Sahibi
Ben sinir hastasımıyım
Birine sinirlendiğim zaman ellerim titriyor, ağzının ortasına çakıp dişlerini dökesim geliyor.
 

MrExpert

Üye
Normaldir bende öyleyim çakmadan rahat edemiyorum
 

Türe

Üye
Benim de oyle acayip elim titriyo
 
Ben kendimi tutuyorum İçimden bi tane sağlam patlatmak geliyor ama hep engel oluyorum Kötü bişey bu
 

doctorrr

Üye
Ben hiç sinirlenmem. Yani sinirlenirim de öyle aşırı tepki vermem. Gözlerimi ovuştururum falan.
 
az sinirlenirim ama öz sinirlenirim kimseye vurmam ama istedigimi yaptırtırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...