Belle TopBar v3.0 - Belle TopBar Extreme - UnSigned By RedMaker

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
RedMaker

RedMaker

Üye
    Konu Sahibi
Belle TopBar v3.0 - Belle TopBar Extreme - UnSigned By RedMaker
Merhaba Arkadaşlar ihtiyar007'nin açmış olduğu SymDroid V3 adı konusunda bulunan Belle TopBar adlı uygulamayı sizler için çevirdim.

Farklı Bir Versiyon Buldum Oda Baya Bi Skin vardı Onuda Türkçeye Çevirdim.



Ekran Görüntüleri:







Not: İlk Çevirimdir Çeşitli Hatalar Görürseniz Mesaj Atın. Ve SymDroid Kullanıcıları Yüklemesin Çünkü SymDroidin Yeşil Pil Olanı Rusça Olarak Gözüküyo Hala Onuda Düzeltmeye Çalışıcam

SymDroid Skini İçin Yapabilceği Birşey Yok Gibi Gözüküyo Arkadaşlar :(

NYükleyecek Olan Arkadaşlara Bir Uyarım Sensör Ayarları İle Oynarsa Yana Dönmeyi Diyorum Cihaz Sapitabiliyor Kaldırdıkda Sonra Ayarlardan Açıp Kapadım extra Butonla Açıp Kapadım Gene Olmadi AÇık Olduğu Halde Dönmüyordu Cihaz Sonrada Aklıma Bu Program Geldi Tekrar Kurdum Aç Kapa Yaptım Düzeldi :karisti: Sonradan Ekran Dönmüyor Filan Derlerse Akıllarında Olsun :polis:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Jan, ÇaRşI 2387 ve DarkredBlue61


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Dostum Sağol Güzel Oldu Rusça Zor Oluyordu Kullanıyorum Bunu Allah Razı Olsun Devamını Bekleriz :smdance:
 
RedMaker

RedMaker

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: okankayci ve DarkredBlue61

Nurullah00004444

Üye
symbian ppsspp oyun arıyorum nasıl indirebileceğimi bilen varsa yazabilir mi
 
RedMaker

RedMaker

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
1. konuyu yanlış yere açmışsın.
2. Daha iyi yardım için Symbian^3 Oyun Emulatörleri - MaxiCep adlı forum bölümünden yardım alabilirsin
Her şeyi doğru yaptığı söylenemez gerekli düzenlemeleri soradan ekledim.
Neyse Devamını Getirde :anlas: Bide Yükleyecek Olan Arkadaşlara Bir Uyarım Sensör Ayarları İle Oynarsa Yana Dönmeyi Diyorum Cihaz Sapitabiliyor Kaldırdıkda Sonra Ayarlardan Açıp Kapadım extra Butonla Açıp Kapadım Gene Olmadi AÇık Olduğu Halde Dönmüyordu Cihaz Sonrada Aklıma Bu Program Geldi Tekrar Kurdum Aç Kapa Yaptım Düzeldi :karisti: Sonradan Ekran Dönmüyor Filan Derlerse Akıllarında Olsun :polis:
 
RedMaker

RedMaker

Üye
    Konu Sahibi
Neyse Devamını Getirde :anlas: Bide Yükleyecek Olan Arkadaşlara Bir Uyarım Sensör Ayarları İle Oynarsa Yana Dönmeyi Diyorum Cihaz Sapitabiliyor Kaldırdıkda Sonra Ayarlardan Açıp Kapadım extra Butonla Açıp Kapadım Gene Olmadi AÇık Olduğu Halde Dönmüyordu Cihaz Sonrada Aklıma Bu Program Geldi Tekrar Kurdum Aç Kapa Yaptım Düzeldi :karisti: Sonradan Ekran Dönmüyor Filan Derlerse Akıllarında Olsun :polis:
ne memuru alkol bey :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
ringofdie

ringofdie

Üye
sağlam hort olacak ama link varmı link :D linkler ölü
 
asigsasi

asigsasi

Üye
link yenilenene kadar konu :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: RedMaker ve TeknoÖmer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt