RedMaker
Üye
Belle TopBar v3.0 - Belle TopBar Extreme - UnSigned By RedMaker
Merhaba Arkadaşlar ihtiyar007'nin açmış olduğu SymDroid V3 adı konusunda bulunan Belle TopBar adlı uygulamayı sizler için çevirdim.
Farklı Bir Versiyon Buldum Oda Baya Bi Skin vardı Onuda Türkçeye Çevirdim.
Ekran Görüntüleri:
Not: İlk Çevirimdir Çeşitli Hatalar Görürseniz Mesaj Atın. Ve SymDroid Kullanıcıları Yüklemesin Çünkü SymDroidin Yeşil Pil Olanı Rusça Olarak Gözüküyo Hala Onuda Düzeltmeye Çalışıcam
Farklı Bir Versiyon Buldum Oda Baya Bi Skin vardı Onuda Türkçeye Çevirdim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekran Görüntüleri:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Not: İlk Çevirimdir Çeşitli Hatalar Görürseniz Mesaj Atın. Ve SymDroid Kullanıcıları Yüklemesin Çünkü SymDroidin Yeşil Pil Olanı Rusça Olarak Gözüküyo Hala Onuda Düzeltmeye Çalışıcam
SymDroid Skini İçin Yapabilceği Birşey Yok Gibi Gözüküyo Arkadaşlar![]()
NYükleyecek Olan Arkadaşlara Bir Uyarım Sensör Ayarları İle Oynarsa Yana Dönmeyi Diyorum Cihaz Sapitabiliyor Kaldırdıkda Sonra Ayarlardan Açıp Kapadım extra Butonla Açıp Kapadım Gene Olmadi AÇık Olduğu Halde Dönmüyordu Cihaz Sonrada Aklıma Bu Program Geldi Tekrar Kurdum Aç Kapa Yaptım DüzeldiSonradan Ekran Dönmüyor Filan Derlerse Akıllarında Olsun
![]()
Son düzenleme:
Sonradan Ekran Dönmüyor Filan Derlerse Akıllarında Olsun

ve evet haklısın rusça çeviri içinde Google Translate'e teşekkürler
Bide Yükleyecek Olan Arkadaşlara Bir Uyarım Sensör Ayarları İle Oynarsa Yana Dönmeyi Diyorum Cihaz Sapitabiliyor Kaldırdıkda Sonra Ayarlardan Açıp Kapadım extra Butonla Açıp Kapadım Gene Olmadi AÇık Olduğu Halde Dönmüyordu Cihaz Sonrada Aklıma Bu Program Geldi Tekrar Kurdum Aç Kapa Yaptım Düzeldi


