Belle sürümü farkları ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Belle sürümü farkları ?
Sa Beyler eskiden dedigim gibi nokai c7 aldım sistem hatası veriodu demistim bugunn yaptırdım utunden 5 6 saat gecti smdi actım telefonu yeni gncelleme dedi eskiden symbian^3 tü smdi baktım nokia bella-nokia belle refresh yazıyor smdi symbian^3 le bellenin farki nedir neler deisti bi acıklama yaparmısınız symbianda nabarım bellede nabarım bu konuya bi destek cıkarmısınız ?
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konuları ilgili bölümlere açınız forum kurallarını okuyunuz.:nono:
 
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
A.S. arkadaşım konu başlığına. Sorununla ilgili bir şeyler yazarsan daha çabuk ve daha verimli cevap alabilirsin.
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Yazdım hocam cevpalarını beklioyurm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt