berfo98
Üye
Belle sürümü farkları ?
Sa Beyler eskiden dedigim gibi nokai c7 aldım sistem hatası veriodu demistim bugunn yaptırdım utunden 5 6 saat gecti smdi actım telefonu yeni gncelleme dedi eskiden symbian^3 tü smdi baktım nokia bella-nokia belle refresh yazıyor smdi symbian^3 le bellenin farki nedir neler deisti bi acıklama yaparmısınız symbianda nabarım bellede nabarım bu konuya bi destek cıkarmısınız ?

