Belle konusunda YARDIM!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vaaab

Üye
    Konu Sahibi
Belle konusunda YARDIM!!!!
symbian belle ukledım ve galıba hacklı surumu yukledım bundan hacklı olmayan surumu yukleme gıbı bısey yapabılırmıyım ve yapılıyosa nasıl rıca etsem soylermısınız ovi magaza falan çalısmıyor zaten unsigned bir program yuklerken anladım hacklı oldugunu lutfen yardım !!
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
arkadasim burdan Belle v3.1 indir flas at.sorun yok suan.
 

Anußis

Üye
v3.1 sorunsuz . herşey dört dörtlük anna falan yanında halt etmiş
 

vaaab

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah saolunn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...