maalesef arkadaslar sızlere uzucu haberım var bu kampanyadan faydalanabılmek ıcın cepnet abonelıgınız olmayacaktır benım bugun cepnetım sona erdı bende mesaj yolladım gelen mesajda şunlar yazıyordu CEPNET ABONELIGI OLMAYANLAR BU KAMPANYADAN FAYDALANACAKTIR dıye yazıyordu yanı arkadaslar anlayacağınız bedavayı kapamadık bende annemın hattına yukledım şımdı kullanıyorum

1 ay 1 ay demı arkadaslar