bb 9700 görüşme kaydedici

nell333

Üye
    Konu Sahibi
bb 9700 görüşme kaydedici
arkadaşlar çok acil görüşme kayıt programı lazım (call recording). ilginiz için şimdiden teşekkür
 
Tepkiler: ararat04

ararat04

Üye
böle bir program işimize yarar
 
Evet çok lazım ama biraz araştırdım ama bulamadım.
 
nokia n 70 için call recording mevcutmu acaba ?karşılıklı konuşmayı kaydeden program,yardımcı olursanız sevinirim.
 

prosem

Üye
*#3646633# sırayla 3 ses sonra 9 auto record setting sonra2 autospeech record açık yapıyorsun geri geri geri çıkyoruz konuşma telefon veya hafıza kartının audio dosyasında
 

osavasci

Üye
bu yazdığın işaret ve rakamları nereye yazıyoruz arkadaşım? biraz daha açıklayayıcı bilgi lütfen
 
bu yazdığın işaret ve rakamları nereye yazıyoruz arkadaşım? biraz daha açıklayayıcı bilgi lütfen

Bu arkadaş çin malı blackberry ler için vermiş heralde bu ayarları

Ustam eğer sen bulduysan lütfen banada söyle.
Bana çok lazım oluyor bu program.
 

osavasci

Üye
Arkadaşlar,
Ben Nokia E72 telefonumda Total Recall isimli görüşme kaydedici programı kullanıyorum. Bu programı üreten Killer Mobile firması yetkililerine yazarak Blackberry için bu programı üretecekmisiniz diye sordum. Aldığım cevap aynen şöyledir 'Unfortunately BlackBerry's are not capable of recording calls.' Türkçesi, Blackberry'ler görüşme kaydetme kabiliyetine sahip değiller. Dolayısıyla böyle bir program bulacağım diye boşuna uğraşmayalım...

Herkese selam ve sevgiler.
 

peki üstad o zaman neden LinePVR diye bir pro var?
Görüşmeleri kaydettiğide söyleniyor Bis aboneliğim olmadığı için indiremedim istersen Blackberry'nin sitesinden bakabilirsin. ismi LinePVR

Bizdende size selam ve sevgiler
 

osavasci

Üye
Arkadaşım,
Bahsettiğin programın adını tahminimce sehven hatalı yazmışsın. Program LivePVR adında bir program olup sadece Windows mobile ve Symbian platformlarını destekliyor. Maalesef Blackberry yok...
Selam ve sevgilerimle
 

doğrudur hocam evet yanlış yazmışım LivePWR olmalıydı dediğiniz gibi.
Bu program işim geregi banada çok lazım.
Eğer böyle bir gelişme olursa özellikle bir e-posta ile bunu bildirirseniz gerçekten çok sevinirim.
saygılar bizden
istanbulunfatihi@live.com
 
Samsunglarda Kendi Kayıt Edicisi Var İşede Yario
 
Telefonun modelı ne zaten telefonun orjınalınde var bu benım telde
 

osavasci

Üye
Blackberry ler için telefon görüşmelerini kaydedici bir program yakında çıkacak gibi gözüküyor.
adresine gidip kayıt yaptırın, yakında çıkacak programdan siz de haberdar olursunuz.
Bu konuda şimdilik bunu bulabildim
 

berknet

Üye
Hocam şurayı bi inceleseniz
 

osavasci

Üye
inceledim arkadaşım. ancak yazı zaten çok eski 2008 yılında yazılmış ve maalesef o tarihten beri bir gelişme olmamış. Hali hazırda ne yazıkki blackberry ler için gerçek bir konuşma kaydedici program yazılamamış.
 
Ya blackberry ıcın bır kayıt programı yok ,blackberry ıcın 30 ınternet zorunlu bıs ıcın bluetooth data trasnferı yok ne boktan bır telefon aldığım için kafama sıcıyım