bazı proların 3 boyutlu iconları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eltoro35

Üye
aga ben yanlış anlamışım pardon şimdi yaptım emeğine sağlık dahada bulursan bekliyoruz
 


rockclimber

rockclimber

Üye
Sis olmasi kötü olmus ya 6120 ye yükleyemeyiz simdi :(
 
rockclimber

rockclimber

Üye
Peki sis ler sisx olmaz mi bu masum sorumu yanlis anlamayin gercekten bilmiyorum
Symbian konusunda yeniyim.



Not:BU forum sancisida paylasim yapanlara soru soramiyorsunuz nerdeyse cok az cevap alabildim.
Birde programi yükleyenler sadece tesekkür ediyor herhangi bir sorunla karsilasmis mi hangi tele kurmus vs bilgiler yazilmiyor + devamli olarak unsigned yazilimlar paylasiliyor neden acaba? :@
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Peki sis ler sisx olmaz mi bu masum sorumu yanlis anlamayin gercekten bilmiyorum
Symbian konusunda yeniyim.



Not:BU forum sancisida paylasim yapanlara soru soramiyorsunuz nerdeyse cok az cevap alabildim.
Birde programi yükleyenler sadece tesekkür ediyor herhangi bir sorunla karsilasmis mi hangi tele kurmus vs bilgiler yazilmiyor + devamli olarak unsigned yazilimlar paylasiliyor neden acaba? :@
Arkadaşım hemen sinirlenmene gerek yok sis tabiki sisx olur. bide ***** li proları bulmak zor arkadaşlar ellerinden geldiğini yaparak size en uygun ve yarayan proları buluyolar.... Ama unsigned ne yapsınlar? Onuda sen kendini zorlayarak signed yapacaksın. Unutma sitede signed yapma çeşitleri mevcut birisine takıl ama benim tavsiyem .::The_Bozkurt::. arkadaşımızın paylaşıma sunduğu OPDA'dan signed forumunu oku...
 
rockclimber

rockclimber

Üye
Tesekkür ederim.
Odpa olayini hallettim benim numaranin oldugu aralik yayinlanmis yarin cekip inceleyecegim bakallim kolay mi signed olayi.
Peki sis dosyasini sisx haline nasil ceveirebilecegimizi anlatan bir klink var mi?
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
onuda cepten sisx yapacaksın!!! aldığın cer ile key dosyasını cepte imza ile at o zaman sis oluyo sana sisx ;)
Zaten signed lerin yarısından çoğu sisxdir. Signed yaptıktan sonra sisx olur zaten pro :)
 
rockclimber

rockclimber

Üye
Dogru diyorsun simdi hatirladim :ehe
:oke:
 
latif005

latif005

Üye
çok sağol kardeş
 
luupuus

luupuus

Üye
çok sağol smart movienin orjinali daha iyi duruyo
 

nick_im

Üye
:oke:sağol kardeş değişiklik olur:)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
teşşekürler
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
n73 desteklemiyor diyor yüklerken ve hiç bi değişiklik olmuyor gerçekten de
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Ama yüklediğin program iconlarının programı telefonunda yüklü olması lazım :ok2:
 
svip

svip

Üye
hocam daha fazla acidsonic simgesi yok mu?
mesela irremote için? ya da guru phone guard için?
bu arada böyle 3 boyutlu icon yapabilir miyim ben de?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt