Tamamdır kardeşimaga ben yanlış anlamışım pardon şimdi yaptım emeğine sağlık dahada bulursan bekliyoruz

Sis olmasi kötü olmus ya 6120 ye yükleyemeyiz simdi![]()


Arkadaşım hemen sinirlenmene gerek yok sis tabiki sisx olur. bide ***** li proları bulmak zor arkadaşlar ellerinden geldiğini yaparak size en uygun ve yarayan proları buluyolar.... Ama unsigned ne yapsınlar? Onuda sen kendini zorlayarak signed yapacaksın. Unutma sitede signed yapma çeşitleri mevcut birisine takıl ama benim tavsiyem .::The_Bozkurt::. arkadaşımızın paylaşıma sunduğu OPDA'dan signed forumunu oku...Peki sis ler sisx olmaz mi bu masum sorumu yanlis anlamayin gercekten bilmiyorum
Symbian konusunda yeniyim.
Not:BU forum sancisida paylasim yapanlara soru soramiyorsunuz nerdeyse cok az cevap alabildim.
Birde programi yükleyenler sadece tesekkür ediyor herhangi bir sorunla karsilasmis mi hangi tele kurmus vs bilgiler yazilmiyor + devamli olarak unsigned yazilimlar paylasiliyor neden acaba?![]()
Dogru diyorsun simdi hatirladim
![]()

Bilgi paylaştıkça güzeldirçok sağol kardeş

çok sağol smart movienin orjinali daha iyi duruyo

sağol kardeş değişiklik olur
![]()

