BLACKDREAM
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende dediklerine katılıyorum ama hiçbir ülke türkiye kadar azınlıkların dediği olmuyor.Bu görüşe bir çok kişi katılacaktır, fakat bu ülkede hiç bir zaman çoğunluğun istediği olmaz ( dünya genelinde de böyledir ) Sanarlar ki bir bez parçasıyla ülke devrilecek fakat görmezler ki poşu veya deniz gezmiş montu üniversitede heryerde, che tşörtü derseniz anahtarlığı bile var.. Hiç başörtülüler! anti-başı açıklar gibi bir tşört, anahtarlık gören oldu mu ? Bu korku dinden uzaklaştırılmamızı isteyenler tarafından çıkartılmıştır, ayakları yere basan bir toplum değiliz, kurtuluş savaşında ki melekler artık yanımızda değil, başörtülü analarımızdan korkanlar ile bakalım sonumuz hayli kötü gözüküyor..Hadi bakalım neler olacak demekten başka çare yok, çünkü bu mevzuyu burada bir açsam sırf benim tek cevabım 2-3 sayfa tutar, üşenmeden yazarım, şu saat oldu maxicep diye kahvaltı yapmadım, yazarım yani
Ateşli tartışmalar özelden devam etmeli, tepkiler göstermeyin, uyarı alırsınız.. Teşekkürler
Hiç başörtülüler! anti-başı açıklar gibi bir tşört, anahtarlık gören oldu mu ?
misyonerler sokaklarımızda incil tevrat dağıtırken din özgürlüğü olur kimse sesini çıkarmaz.siz elinizde kuran-ı kerimle yada bir iş yerinde,okulda,kamuya açık herhangi bir yerde namaz kılarken görülürsünüz olay olur.hemen yobaz,gerici diye itham edilirsiniz...bencede serbest olmalı.inandığımız gibi yaşamazsak başkalarının yaşadığının doğru olduğuna inanmaya başlarız...imanı olanın imkanı tükenmez...
Türkiyede azınlıkların dediği oluyo cunki türkiyede azınlık dediğimiz kesin okumuş yada birileri tarafından biryere getirilmiş bi kesim. Kendilerini milliyetçi atatürkçü olarak görüyorlar ama bir çoğu sadece milliyetçiliği atatürkçülüğü sömüren bir kene. Bu azınlıklar yüzünden demokratik özgür bi ülkede esir gibi yaşıyor türbanlı kardeşlerimiz. Atatürk zamanında böylemiydi. Türkiyenin kurulmasında öncü olan hatta ülkeyi kuran laikliği ve diğer ilkeleri getiren kişi Mustafa Kemal Atatürk zamanında türban serbestti. Soruyorum size bu azınlıklar Atatürktende mi laik türbani yasaklıyolar. Geçen günlerde bi haber izlemiştim ingiltere ile ilgili bi haber ve gerçekten utandım. müslüman bi ülkede yaşamamıza rağmen türbanlılara sakallılara bölücü gözüyle bakılırken ingiltere çıkarttığı yeni yasa ile kadın polislerin görevleri gereği camiye girmeleri gerekeceği zaman müslümanların inançlarına saygı duymak için baş örtüsü takma zorunluğu getirdi. Bizimkilerse askerlerin polislerin annelerini başını kontrol ediyor annenin başı kapalıysa askeriyede yada polis departmanında üst kademelere yükselemiyorsun. Aydınlığın merkezi olan üniversiteler başı kapalı öğrencileri içeri almıyo hatta bazı üniversiteler başı kapalı kimseyi içeri almiyo. Öğrencilerin velileri gelince geri çevriliyorlar.Öğrenciler sağcı solcu die fişleniyo solculara hertür kolaylık sağlanırken sağcıların onu kapatılıyo hocalar tarafından. Hakikaten müslüman bi ülkede müslümanlığın son kalesi Türkiyemde bunların yaşanmasından utanıyorum.
Türkiyede azınlıkların dediği oluyo cunki türkiyede azınlık dediğimiz kesin okumuş yada birileri tarafından biryere getirilmiş bi kesim. Kendilerini milliyetçi atatürkçü olarak görüyorlar ama bir çoğu sadece milliyetçiliği atatürkçülüğü sömüren bir kene. Bu azınlıklar yüzünden demokratik özgür bi ülkede esir gibi yaşıyor türbanlı kardeşlerimiz. Atatürk zamanında böylemiydi. Türkiyenin kurulmasında öncü olan hatta ülkeyi kuran laikliği ve diğer ilkeleri getiren kişi Mustafa Kemal Atatürk zamanında türban serbestti. Soruyorum size bu azınlıklar Atatürktende mi laik türbani yasaklıyolar. Geçen günlerde bi haber izlemiştim ingiltere ile ilgili bi haber ve gerçekten utandım. müslüman bi ülkede yaşamamıza rağmen türbanlılara sakallılara bölücü gözüyle bakılırken ingiltere çıkarttığı yeni yasa ile kadın polislerin görevleri gereği camiye girmeleri gerekeceği zaman müslümanların inançlarına saygı duymak için baş örtüsü takma zorunluğu getirdi. Bizimkilerse askerlerin polislerin annelerini başını kontrol ediyor annenin başı kapalıysa askeriyede yada polis departmanında üst kademelere yükselemiyorsun. Aydınlığın merkezi olan üniversiteler başı kapalı öğrencileri içeri almıyo hatta bazı üniversiteler başı kapalı kimseyi içeri almiyo. Öğrencilerin velileri gelince geri çevriliyorlar.Öğrenciler sağcı solcu die fişleniyo solculara hertür kolaylık sağlanırken sağcıların onu kapatılıyo hocalar tarafından. Hakikaten müslüman bi ülkede müslümanlığın son kalesi Türkiyemde bunların yaşanmasından utanıyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?