Başörtüsü serbest olmalımıdır?

Basorusu serbest olmalimidir?

  • Evet

    Kullanılan: 33 73.3%
  • Hayir

    Kullanılan: 11 24.4%
  • Kararsizim

    Kullanılan: 1 2.2%

  • Kullanılan toplam oy
    45
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Başörtüsü serbest olmalımıdır?
Arkadaslar ben kendim gorusumu soyluyeyim bence serbest olmali. Madem demokratik bir ulkede yasiyoruz herkes istedigi gibi giyinmeli neden baskalari engel oluyor. Tutturmuslar universitede ayrimcilik cikacakmis bence bununla ilgisi yok bu sadece bahane. Peki onu anladik neden okul ve devlet dairelerinde namaz kilinmasi suc olarak goruluyor bunun bir aciklamasi var mi? yabanci devletlerde bu tur seyler var mi ? hayir yok hic duymusmusunuz yabanci bir ulkede ibadetlerini yapan birinin suclandigini? Bu tur seyler malesef sadece bizim ulkede oluyor. Ulkenin demokratik olmasi icin bence bu tur seyler engellenmemeli.
daha cok sey soylemek isterdim ama neyse¡ arkadaslar sizinde yorumlarinizi bekliyorum icinizi dokebilirsiniz
 
Tepkiler: Esendağlı, kemanix, careem ve 2 diğerleri

Salihyet

Üye
Bu görüşe bir çok kişi katılacaktır, fakat bu ülkede hiç bir zaman çoğunluğun istediği olmaz ( dünya genelinde de böyledir ) Sanarlar ki bir bez parçasıyla ülke devrilecek fakat görmezler ki poşu veya deniz gezmiş montu üniversitede heryerde, che tşörtü derseniz anahtarlığı bile var.. Hiç başörtülüler! anti-başı açıklar gibi bir tşört, anahtarlık gören oldu mu ? Bu korku dinden uzaklaştırılmamızı isteyenler tarafından çıkartılmıştır, ayakları yere basan bir toplum değiliz, kurtuluş savaşında ki melekler artık yanımızda değil, başörtülü analarımızdan korkanlar ile bakalım sonumuz hayli kötü gözüküyor.. Hadi bakalım neler olacak demekten başka çare yok, çünkü bu mevzuyu burada bir açsam sırf benim tek cevabım 2-3 sayfa tutar, üşenmeden yazarım, şu saat oldu maxicep diye kahvaltı yapmadım, yazarım yani

Ateşli tartışmalar özelden devam etmeli, tepkiler göstermeyin, uyarı alırsınız.. Teşekkürler
 
Tepkiler: unalov
çoğunluğun istediği olmazsa demokratiklik gibi bir şeyin olması söz konusu olamaz bile
 
    Konu Sahibi
bende dediklerine katılıyorum ama hiçbir ülke türkiye kadar azınlıkların dediği olmuyor.
 

lovestar

Üye
misyonerler sokaklarımızda incil tevrat dağıtırken din özgürlüğü olur kimse sesini çıkarmaz.siz elinizde kuran-ı kerimle yada bir iş yerinde,okulda,kamuya açık herhangi bir yerde namaz kılarken görülürsünüz olay olur.hemen yobaz,gerici diye itham edilirsiniz...bencede serbest olmalı.inandığımız gibi yaşamazsak başkalarının yaşadığının doğru olduğuna inanmaya başlarız...imanı olanın imkanı tükenmez...
 
Tepkiler: unalov
    Konu Sahibi
katılıyorum.
 
Tepkiler: unalov

tragedie

Emekli Yönetici
Bence serbest olmalı bunca zaman Başıörtüsünü bir trajediye çevirmenin ve buna izin vermeyen kurum ve şahışların neden böyle bir düşünceyi savunduklarını anlayamıyorum hem halkı bu kurumlardan soguttular hemde bir çok Bayanın kariyeri ve eğitimn haklarını ellerinden Aldılar ama bunları Çok görmüyorum Çünkü toplum o kadar vurdum duymaz olmuşki bir zamanlar bu ülkede hak arayan ve hukuk mücadelesi verenlerin ensesine inen tokatlara oh diyenler bugün ceremesini Çekiyorlar unutmayalımki Hepimizin Hakka ve hukuka ihtiyacı var hiç bir sebep yokken onca Başı örtülü bayan üniversiteyi bırakmak zorunda kaldılar yada durumları iyi olanlar yabancı ülkelerde okuyup oralarda hayatlarına devam ettiler
 

xErKaNx

Üye
Benim yorumum kısa ve öz olacak. ALLAH C.C. Nurunu tamamlayacaktır.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
başörtüsü takmamak özgürlük ise takmak da özgürlüktür ... bence izin verilmeli
 
amerikada bile izin varken %98 i müslüman olan türkiyede niye yasak ki kafam almıyor
 

kopgit

Üye
neden izin verilmez biliyorum ama söylemek istemiyorum ama şunu söyleyim inandığın gibi yaşamazsan bi süre sonra yaşadığın gibi inanırsın..
 
Türkiyede azınlıkların dediği oluyo cunki türkiyede azınlık dediğimiz kesin okumuş yada birileri tarafından biryere getirilmiş bi kesim. Kendilerini milliyetçi atatürkçü olarak görüyorlar ama bir çoğu sadece milliyetçiliği atatürkçülüğü sömüren bir kene. Bu azınlıklar yüzünden demokratik özgür bi ülkede esir gibi yaşıyor türbanlı kardeşlerimiz. Atatürk zamanında böylemiydi. Türkiyenin kurulmasında öncü olan hatta ülkeyi kuran laikliği ve diğer ilkeleri getiren kişi Mustafa Kemal Atatürk zamanında türban serbestti. Soruyorum size bu azınlıklar Atatürktende mi laik türbani yasaklıyolar. Geçen günlerde bi haber izlemiştim ingiltere ile ilgili bi haber ve gerçekten utandım. müslüman bi ülkede yaşamamıza rağmen türbanlılara sakallılara bölücü gözüyle bakılırken ingiltere çıkarttığı yeni yasa ile kadın polislerin görevleri gereği camiye girmeleri gerekeceği zaman müslümanların inançlarına saygı duymak için baş örtüsü takma zorunluğu getirdi. Bizimkilerse askerlerin polislerin annelerini başını kontrol ediyor annenin başı kapalıysa askeriyede yada polis departmanında üst kademelere yükselemiyorsun. Aydınlığın merkezi olan üniversiteler başı kapalı öğrencileri içeri almıyo hatta bazı üniversiteler başı kapalı kimseyi içeri almiyo. Öğrencilerin velileri gelince geri çevriliyorlar.Öğrenciler sağcı solcu die fişleniyo solculara hertür kolaylık sağlanırken sağcıların onu kapatılıyo hocalar tarafından. Hakikaten müslüman bi ülkede müslümanlığın son kalesi Türkiyemde bunların yaşanmasından utanıyorum.
 

Salihyet

Üye

katılıyorum ve eklemek istiyorum, eğitimden uzaklaşmak demek sonun başlangıcı demektir.. Osmanlıda da böyle olmuştur, türkiye de ki fark çok açık, osmanlı dininden hiç uzaklaşmadı fakat eğitimden uzaklaştığında devrildi, türkiye ise dinden uzaklaşarak eğitime gittiğini düşünüyor, Hatta düşünüyor demeyim, dayatım yapılıyor, dünyada eşi benzeri görülmemiş bir şekilde mecbur bırakılıyor..
 

Salihyet

Üye
oyların görüntülenmesi özelliğini kaldırıyorum, çekinen arkadaşlar olabilir diye
 
Çekinilecek birşey yok bunda biz Müslümanız müslümanlığın temeli hoş görüye dayanır. Açığada kapalıyada hristiyanada yahudiyede saygımız var. Her ne kadar bazı kesimler Müslümanlığa saygı duymasada biz herkeze saygı duyuyoruz. Gerekirse düşman dediğimizin elinden tutup yardım ederiz.En azından atalarımız ediyordu.
 

Cynical

Üye

Altına imzamı atıyorum.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
sitede bir yerde okumuştum geçenlerde bir arkadaşımız yorum yaptı hatırlamıyorum onu başörtü takanlara vatan haini dedi sebebini anlamadım ama bu tip düşünenleri kınıyorum benim annem veya ailem neden hain olsun ... işte bu tip de düşünceler mevcut ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...