Bende n79 kullanıcısıyım sorunum biraz karışık "n79 fan club" yazdım cevap gelmedi şimdi buraya yazıyorum. Telefonu hack etmek istemediğim için real playerı kullanmayı tercih ediyorum ancak AVC/H.264 videoları açtığını yazmasına rağmen (nokia.com da yazıyor) içinde yüklü gelen iki tane AVC videoyla çözünürlük,ses, kbit değeri olsun aynı özelliklerde videoları yüklediğimde açmıyor "Ses veya video klibi yürütülemedi parça parça yürütülmeye çalışılıyor" uyarısı veriyor bende her videoyu "mp4v formatına" dönüştürmek zorunda kalıyorum AVC/H.264 video sorunu sizlerdede varmı varsa nasıl çözüm buldunuz çünkü elimdeki ve bulduğum çoğu mp4 AVC formatında.