BASİT Tel Arızaları Burda Toplansın

Sponsorlu Bağlantılar

yalonewolf

yalonewolf

Üye
arkadaşlar nokıa 6300 kullanıyorum telefonumu akşam kapatıp sabah açtım telefon mesjlara galeriye uygulamalara girmiyor ve hattım açıkken biri aradığında kapalı sinyalı weriyor fakat ben arayabiliyorum yardımcı olabilirmisiiniz
 


calipso_anka

Üye
abi benim telefonuma program yüklenmiyor ve ve kurulmuş programlar silinmiyor (nokia 7610}
 
expolit

expolit

Üye
n 73 müsic edisıtıon
 

garrip

Üye
n95 8gb fotoğraf çekerken flaş beyaz yanıyor ama video çekiminde kırmızı yanıyor sorun nedir ve nasıl çözebilirim ??
 

garrip

Üye

dinccine

Üye
bende samsung var ortaya basınca intertnete giriyor

--------------- Ekleme ---------------

onu düzeltebilirmisin?
 

kenan27

Üye
teşekkürler
 

BY FATİH

Üye
samsung d900 telefonum var açma kapama tuşu hariç diğer tuşların hiçbiri basmıyor sorun ne acaba (tuşları temizledim içini açtım ama yine aynı sadece açma kapama tuşu çalışıyo) acil yardım ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler kolay gelsin...
 
polo291

polo291

Üye
benim tel takılınca kapanıyo neden?
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Enes senin tel kopmuştur elektrikçiye götür burada tellerle ilgili yardım alamazsın cep telefonu ile ilgili sorun varsa yaz. Kısaltma kullanırken ve soru yazarken forum kurallarına göre yazarsanız daha hızlı cevap bulursunuz. Yazmazsanız böyle cevap bulursunuz.
 

baranxx

Üye
ben yazım : smdi ben n73 tlfn surumu 3.lü bseydi ykselttm 4.oldu ve ben tlfna parça görüntü atıorm ancak galeriden blamıyorm sadce dosya yöneticisine girdigimde blablyrm galeriye nsl atcam
 

sami_3356

Üye
Selam aradaşlar geçen gün telefonu başka bir adaptörden şarj etmeye çalıştım ama volt degeri farklıydı olmadı, ondan sonra telefonu şarj etmeyi denedim bir türlü olmadı batarya da sorun yok tel. sorunlu ne yapabilirim bu iş bana ne kadara patlar
 
mami24

mami24

Üye
benim telde bekleme ekranı açılırkn 3 veya 4 saniye bekliyo
nası yapabiliriz...
 

afyoktr

Üye
selamlar. telefonum 6680. türksel hat kullanıyorum. şebeke sol üstte çektiği halde arama yaptığımda bağlantı yok diyip arama kapanıyor. ve benim telin arandığında ulaşılamıyor mesajı çıkıyo. kapatıp açınca düzeliyor ancak 10-15 dakka sonr yine arızaya geçiyo. arama yaptığımda bağlantı yok diyo. yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler.
 

zayzit

Üye
Evet arkadaşlar tel. arızalarınızı elimden geldiği kadar çözmeye çalışacağım.Buraya yazmanız yeterlidir.:bilmem:


krall ustam bende n81 8gb var ikinci kamera yı açtiğimda "beklenmedik bisorun oldu tel i kapa ve aç "diyo bu sorun neden olmuştur bilgilendirirsen memnun olurum tşler.............
 

Engerek1823

Üye
Bende n79 kullanıcısıyım sorunum biraz karışık "n79 fan club" yazdım cevap gelmedi şimdi buraya yazıyorum. Telefonu hack etmek istemediğim için real playerı kullanmayı tercih ediyorum ancak AVC/H.264 videoları açtığını yazmasına rağmen (nokia.com da yazıyor) içinde yüklü gelen iki tane AVC videoyla çözünürlük,ses, kbit değeri olsun aynı özelliklerde videoları yüklediğimde açmıyor "Ses veya video klibi yürütülemedi parça parça yürütülmeye çalışılıyor" uyarısı veriyor bende her videoyu "mp4v formatına" dönüştürmek zorunda kalıyorum AVC/H.264 video sorunu sizlerdede varmı varsa nasıl çözüm buldunuz çünkü elimdeki ve bulduğum çoğu mp4 AVC formatında.
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
kardeşim benim telefonuum nokıa 6220 classic daha yeni aldım ama hareketli duvar kagıtları arka planda hareket etmiyor.:!! ama samsung telefonda hareket ediyorr.. samsung daha ucuz . guncelleştirmedim ben telefonu ondan olabilrmi.. yardım edersenzz sevinirm..
 

ışılses

Üye
kardeş n70 aranma engelleme şifresi acil teşşekkürler
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
arkadaşlar nokıa 6220c kullanıyorum daha yeni aldım telefonu bazen kendi kendine acılıp kapanıyor genellikle oyunlarda.. nasıl cozebilirz guncelleştirmeden dolayımı bu acaba
 

monalisa_smile

Üye
n73 kullanıcısıyım..mesenger kullanımından sonra hafıza kartımın kullanılabilir alanında azalma oluyor? benzer durumla karşılaşan arkadaşlar varmıdır acaba?
 


Üst Alt