Bahriyeli ___kaptan___ :)

  • 9 Mart 2013
  • 2263 Okunma
  • 57 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Evet birbirinden kıymetli arkadaşlar :tebessüm:

    Bildiğiniz üzre yaş oldu 20 vatani görevimizi yapmanın zamanı geldi, uzun zamandır askere gideceğim günü beklemekteydim, ha şu gündü ha bugündü derken o gün geldi çattı :)

    Burda ikinci bir aile ortamı tanıdım, çok kıymetli arkadaşlar edindim, birbirinden değerli abilere sahip oldum burda :tebessüm:

    Maxicep ortamında bulunmak ve naçizane kendi çapımda yararlı konular açmaya ve yardım etmeye gayret ettim :tebessüm:

    18 Mart itibariyle;
    Hatay / İskenderun Deniz Üst Komutanlığı Deniz Er Eğitim Alayında bahriyeli olarak vatani görevimi gerçekleştireceğim inşallah :tebessüm:

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Zaten denizci olmak istiyordum istediğim gibi oldu, hayırlısıyla yapıp tekrardan aranızdaki yerimi alacağım inşallah, 16 Mart'a kadar ara ara da olsa maxicepte olacağım inşallah :tebessüm:

    < Resmi açmak için tıklayın >


    Hakkınızı helâl ediniz arkadaşlar, vatani görevim biter bitmez aranızdayım inşallah, özleyeceğim burayı :( somuru: :züü:

    Saygılarımla, hoşçakalın :( :(

    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: ___kaptan___
    .SeRDaR. bunu beğendi.
  2. hayırlı teskereler dostum :)
     
  3. teşekkür ederim :)
     
  4. vay be kaptan demek askerlikte geldi ha. seni tanıdığım için çok mutluyum. sakın bizi unutma byhaydarı unutma :) şimdiden hayırlı teskereler diyorum. ve imkan buldukça buraya uğramanı diliyorum kardeşim
     
  5. Hayırlı teskereler kardeşim
    Allah yardımcın olsun
     
  6. Öyle valla Byhaydar'ım askerde olduk, bende seni tanıdığım için çok mutluyum her fırsatta burada olacağım inşallah güzel kardeşim :tebessüm:

    - - - Eklendi - - -

    Çok teşekkür ederim :tebessüm:
     
  7. Hayırlı teskereler :tebessüm:
     
  8. Teşekkür ederim :)
     
  9. hayırlı teskereler :)
     
  10. hakkım sonuna kadar helal olsun kardeşim :(
    Özlicem seni :(
    Hayırlısıyla git gel olur mu canım benim. dualarım hep seninle.

    :op: <3
     
  11. Teşekkür ederim :)
     
  12. Ooo kaptanım hayırlı tezkereler :op: :tebessüm:
     
  13. Çok teşekkür ederim , Allah razı olsun abla :( somuru: :züü:

    - - - Eklendi - - -

    Eyvallah Allah razı olsun güzel kardeşim :tebessüm:
     
    somurtukk bunu beğendi.
  14. hayırlı teskereler :)
     
  15. sağolasın kardeşim :)
     
  16. Bende 2005 de orda yapmistm tam bi toplama kampi 5500 kisilik alay, sabah aksam kalk comel egitim, kendini melbusat depo ambarina atarsan iyi olur cok rahat orasi gerci en rahat askerligin.. ;) yazim iyi bilgisayardan anlarim dersen sabahlara kadar sekeeter gibi yazarsn egitimden muhaf olursun tabi.. berberim dersen 24 saat sac kesersin ama usta birliginde berber olursan rhat edrrsn bilhassa gemiye dusersen.. ins porsun olmazsin gemide cok zor cunku gerci gemide her brans zor ama en berbati porsun. Ama avantajlarida var yabanci ulkelere gidersn butun kiyi seridini gezersen Turkiyenin.. dedigim gibi melbusat depoya attir kendini.. simdiden hayirli tezkereler..
     
  17. Allah razı olsun çok teşekkür ederim, ben telefon kurucuyum :)
     
  18. güle güle :)
     
  19. hayırlı olsun kardeşim hayırlı teskereler :)

    - - - Eklendi - - -

    darısı başıma :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
14/11/2018 - 21:34