bağlantım kesilip duruyo.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Narutodth

Narutodth

Üye
    Konu Sahibi
bağlantım kesilip duruyo.
arkadaşlar hattım avea şu yıkılan paket dedikleri paketi kullanıyorum. 1gb internetim var ve ben telefonu bilgisayara bağlayarak kullanıyodum bu interneti. dün paket yenilendi ve dün geceden beri nezaman bağlansam internete 2 dk sonra kesilip duruyo. sürekli oluyor bu olay. bu yazıyı yazarken bile 3 kere gitti geldi inanın. tamamen gitme değil de yerel ağ oluyor ağ bağlantım. ne yapıcam ben?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt